Henguru Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg skal ha meg ny dress i hovedsak til Julebordsesongen, men også til generelt bruk. Kjøper de fleste på Dressmann eller er det mye over 2000 kroner ? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva legger du i "generelt bruk" ? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har én grå dress fra Dressmann som jeg kjøpte i tilfelle jeg ikke vile bruke den svarte. Den svarte er fra Ricco Vero, med tilhørende vest. Husker ikke hvor mye den kostet, men jeg regner med at det var i området rundt 3000,- Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg er nå ferdig utvokst så det ble en Hugo Boss til 6-7000 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Har vokst ut av den gamle dressen min, så ble det en dress på tilsammen 600,- hos H&M. Kan med hånda på hjertet si at den sitter like bra som de man får på Dressmann til 2-3 lapper. Men hadde jeg ikke levd på studielånet hadde det blitt brukt en god del mer, for å si det sånn. Endret 24. november 2007 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hvordan klarer folk seg med en dress? =/ Er veldig fornøyd med dressene fra Tiger iforhold til prisen, sitter godt og slimmere enn mye annet. Endret 24. november 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 1000,- frå Cubus. Brukar den stort sett to-tre ganger i året rundt juletider samt konfirmasjon. Med åra kjem eg nok til å kjøpe ein betre, men den funker til mitt bruk i dag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Klarer og klarer. Skulle gjerne hatt fler, men når man er student, og man ikke får betalt sånt av foreldre blir det litt vanskelig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 1800 eller noe slikt, kjøpte den til konfirmasjonen... Blir vel brukt et siste gang på juleballet hvis den passer Lenke til kommentar
lupah Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg liker dressene fra Lindeberg og Tiger. Fantastisk passform på dem. De ligger vel på 4000-8000 kr, men du finner alltids dresser på salg rundt juletider om budsjettet er stramt. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har en billig dress til rett over 2 laken. Bruker dress et par-tre ganger i året, så da har jeg valgt å ikke legge så mye penger i det. Hadde jeg derimot brukt dress daglig, hadde jeg kjøpt noe skikkelig. (: Lenke til kommentar
zTab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har en Tiger-dress til 4500.. Veldig fin dress og bra kvalitet! Sitter som et skudd Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg betalte 6000 kr for min dress som jeg kjøpte på Bertoni. Kjøpte den til konf som var for et par mnd siden, håper bare at den passer nå ved juletidene Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ralph Lauren dress. Den kosta $. 1200. Da jeg kjøpte den ble prisen i norske kroner rundt 8500 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvorfor skal alt være så sabla dyrt? Jeg har en mørkefiolett fin dressjakke for 75kr på fretex. Den kostet 1300kr ny da. For 10 år siden. Ikke en skramme eller flekk på den. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Man kjøper det man liker og føler seg komfortabel i. Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Man kjøper det man liker og føler seg komfortabel i. ingen dress på meg da. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fikk en Dressmann dress i gave en gang, værste møkka dressen jeg noen gang har eid. Følte meg ikke komfortabel i den i det hele tatt. Siste dressen jeg kjøpte var i desember i fjor. Da kom jeg over en fin dress med små (ikke markante) striper som var på salg til 499 kr. Siden jeg likte dressen og det var noe jeg var på kikk etter, så kjøpte jeg den. Det var en Hugo Boss dress. Dessverre er det også eneste dressen jeg har for tiden, synes det blir litt kjedelig å bruke samme dress hele tiden. Man må ha noe å skifte på synes jeg. Kanskje neste dress blir hel svart eller lignende, men det får tiden vise. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg er veldig fornøyd med min dress fra Filippa K. Den kostet vel rundt 3,500 er også veldig fornøyd med en dress jeg har fra Tiger den kostet vel litt mer, men ikke allverden. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kunne det ikke vært en idé med en poll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå