varmit Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er kansje litt kjedelig av meg, men liker best vanlige boltrifler som vanlige sivile kan eie -Sako TRG -Sauer SG 3000 -Tikka T3 Tactical Favoriten er nok Sako TRG 42 i cal 338 Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Ord Utgangshastighet: 343 m/s Magasinkapasitet: 5000 Mekanisme: stemme Vekt: 0 kg Skuddtakt: 0-6 ord/sek Kaliber: kommer an på hvor stor en er i kjeften, 50mm? Siktemekanisme: tankekraft Skadepotensiale: kan forårsake både psykiske og fysiske skader Rekkevidde: 500m, akkurat det er litt dritt, men ellers et veldig fint våpen. Kan brukes mot krig og overgrep eller for fred om du vil. Endret 10. desember 2007 av kjaks Lenke til kommentar
varmit Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Synes det er dumt at våpen er så sterkt forbundet og knyttet til krig. Skytesport og jakt er så gøy og egentlig ikke farlig for de som respekterer våpen. Hadde alle som eier våpen her i Norge hatt streng våpendisiplin, tørr jeg nesten påstå at ingen ulykker ville skje. Men noen må selfølgelig missbruke dem, og derfor blir det vanskelig for oss interesserte. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja sant nok men noen av oss liker det å krige men ikke konsikvensene.. som meg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 selv har jeg mer problemer med jakt enn krig, en ekte fair krig er begge sider våpen og man dreper i selvforsvar. sist jeg sjekka løper ikke elger rundt med AG og er derfor ubevepnet, skjønner ikke at folk syns det er gøy å dra ut i skogen å drepe noe uskyldig. skytesport på den andre siden er greit, leirduer og pappblinker har ikke noe i mot å bli skutt Lenke til kommentar
varmit Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 selv har jeg mer problemer med jakt enn krig, en ekte fair krig er begge sider våpen og man dreper i selvforsvar. sist jeg sjekka løper ikke elger rundt med AG og er derfor ubevepnet, skjønner ikke at folk syns det er gøy å dra ut i skogen å drepe noe uskyldig. skytesport på den andre siden er greit, leirduer og pappblinker har ikke noe i mot å bli skutt Nå finnes det ganske mye unfair i krig og da Men skjønner hva du mener. Jeg synes egentlig bare det er dumt at folk skyter familiemedlemmer eller andre uskyldige. Psykopater som dreper og lager loven atter strengere. Det er dumt at det skal være så vanskelig for skyteinteresserte å få tak i våpen, særlig håndvåpen. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 selv har jeg mer problemer med jakt enn krig, en ekte fair krig er begge sider våpen og man dreper i selvforsvar. sist jeg sjekka løper ikke elger rundt med AG og er derfor ubevepnet, skjønner ikke at folk syns det er gøy å dra ut i skogen å drepe noe uskyldig. skytesport på den andre siden er greit, leirduer og pappblinker har ikke noe i mot å bli skutt Men hvem vil du da skal holde dyrebestanden nede? Skal vi feks ansette noen tusen offentlige personer til det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 eh nei, skyt bøndene og slipp, bjørner, jærv og mest av alt ulver tilbake i naturen. så trengs ikke jegere Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 litt av en hobby gutter. egen tråd der dere viser deres kjærlighet til ting som hver dag dreper uskyldige mennesker Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 eh nei, skyt bøndene og slipp, bjørner, jærv og mest av alt ulver tilbake i naturen. så trengs ikke jegere ehhh.... Joda med mindre du samtidig begynner å skyte mennesker og konvertere bebyggelse tilbake til natur, så trengs jegere. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er helt enig med gunfreak... Slipp ulver og andre rovdyr ut i skogen igjen og sette opp gjere rund bonde gårder selv om det er litt urealistisk Lenke til kommentar
varmit Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 litt av en hobby gutter. egen tråd der dere viser deres kjærlighet til ting som hver dag dreper uskyldige mennesker Der har vi det jeg snakker om. Folk med fordommer for oss som er interessert i våpen og skyting. Jeg interesserer meg i skyting og våpen som en sport, og forbinder det på ingen måte med krig. Jeg hater krig og generelt bruk av våpen mot mennesker, og jeg tror ingen har så vanskelig for å peke et våpen mot et menneske som en skytter eller jeger. Selv har jeg litt problemer med softgun og paintball, å ikke peke med våpen er en regel jeg levd med så lenge jeg har behandlet dem. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Min favoritt er Sig Sauer P226. Skjønn sak! Litt norskifisert info fra World Guns: Kaliber: 9x19mm Luger, .357 SIG, .40SW Vekt(Med tomt mag) : aluminumsramme: 870 g (9mm), 920g (.40 og .357) rustfritt stål: 1180 g Magasinkapasitet: 15 kuler (9mm); 12 kuler (.40 og .357) Endret 13. desember 2007 av edge Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Men i krig er det jo selvforsvar.... Men jeg har ingenting mot Airsoft og paintball... Lenke til kommentar
intheass Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Rocket Launcher: This is a medium to long range weapon which requires a bit of skill in the aiming department. Always aim for your opponent's feet for maximum splash damage, and never, EVER fire at anything in close proximity to yourself...especially a wall! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Browning M2 Ble glad i denne etter å ha spillt fallout tactics. Så m249 var ikke nok til å dele deg opp din jevla supermutant, jaja smak på denne. Jepp Browning M2 gjorde susen der ^^ Hadde vert kult å lagde en paintball replica av den. Operation: Selective Fire (Full or Semiautomatic) Calibre: .50 CAL Muzzle Velocity: 966 mps (2840 fps) Muzzle Energy: 11909 ft/lbs Capacity: 110 round belt Cyclic Rate: 450 - 550 rpm Weight: 38.1 kg (83.8 lbs); 19.95 kg (43.9 lbs) tripod mounting Overall Length: 165 cm (65 in) Effective Range: 1800 m (1970 yds) Available from: 1940 Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 LINK TIL BILDE Har ikke så mye erfaring med så mange forkjsellige typer våpen, men jeg har alltid likt saueren best. Har prøvd diverse pistoler, revolver, andre rifler, men saueren er den som jeg har holdt på med mest. *savne geværet mitt* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 for poste bilde av kimberen jeg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Remington 700 XCR. Vekt fra 3,25kg. Total lengde 110 cm. Løpslengde 61cm. Syntetisk stokk. Rustfritt stål i løp/låskasse, behandlet med Trinyte for maksimal rustbeskyttelse. Leveres i kal. 30-06 og 375H&H. Skal også nevnes at rifla ikke er helt fullkommen før kikkertsikte og tofot er montert. I tillegg er denne en fin en: Smith&Wesson 686 magnum. Kaliberet er 357/.38 med seks løp. Ikke av den groveste sorten, men den sparker ifra seg. Glock 17 er vel allerede nevnt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) :wubb: CALIBER: 5.56X45mm NATO (.223 Rem) WEIGHT WITHOUT MAG: 5.9 lb (2.68 kg) EMPTY 30 ROUND MAG: 0.25 lb (0.11 kg) LOADED 30 ROUND MAG: 1.0 lb (0.45 kg) OVERALL LENGTH: Stock Retracted : 33 in (84 cm) 29.8 in (76 cm) BARREL LENGTH : 14.5 in (37 cm) BORE CHARACTERISTICS: Hard Chrome Lined, 6 Lands & Groves, 1 Twist in 7 in (178 mm), Right Hand METHOD OF OPERATION: Gas; Direct System; Locking bolt MUZZLE VELOCITY: 2900 ft/sec (884 m/sec) MUZZLE ENERGY : 1645 Joule EFFECTIVE RANGE: 600 m FRONT SIGHT: Adjustable front REAR SIGHT: M16A4 target style sight adjustable for windage and elevation to 600m SIGHT RADIUS: 14.5 in (37 cm) CYCLIC RATE OF FIRE: 700-950 rpm FIRE CONTROL SELECTION: Safe - Semi - Full Auto UPPER RECEIVER: Flat Top With Detachable Carrying Handle elskbart Endret 29. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå