cozmos Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Her og, men jeg har et svømmebasseng på gulvet da. Så jeg vet ialelfall hva problemet er, bare ikke hvor det kommer fra (vannet) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Gjør som jeg gjorde. Kjøpe en kupevarmer, min er enten på 650 watt eller 1200watt. Det varmer godt. Kjøp itillegg en Timer, sett denne til å skru på kupevarmern 1 time før du skal ut om morgenen eller lignende. Da har du en Varm og isfri bil både på innsiden og utsiden!! Er det vanskligere enn det? Denne kan du også bruke til å tørke opp gulvtepper etc om det er fukt eller vått der. Lenke til kommentar
otis Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Takk for mange gode tips, har ikke AC, men jeg skal titte litt på filter og slike ting. Har ikke garasje heller, så har ingen varme steder å sette bilen "til tørk" med det første. Så vi får se. Igjen, takk for disse gode tipsene. Det er så dritt å sette seg i en bil med is på innsiden av vinduene når man har dårlig tid og skal på jobb. (Tar jo 20+ min før det forsvinner.) Før du stopper bilen så kan du kjøre vifta for fullt, sette på kaldluft og la denne gå på frontruten. La det stå i 5 minutter. Dette gjør du et par dager etter hverandre og ser om det blir noe forandring. Det er nok dette som hjelper, så fremt at du ikke har noen problemer med at vann kommer inn i bilen din. Det vil naturligvis nok oppstå fukt på innsiden av din rute når du har parkert bilen din, da du mest sannsynligvis har brukt varm luft inn i bilen. Når du da parkerer og forlater bilen, så vil varmt og kaldt møte hverandre på dine ruter, og dermed blir det damp, som igjen blir til is, når det kaldt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå