railcat Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg er på utkikk etter et nytt tv og har funnet ut at jeg skal gå for et 50 tommers plasma... Jeg har sett litt fram og tilbake på nettet etter potensielle kjøp. Det er ikke til å stikke under en stol at Pioneers plasma tver frister, men det koster mer enn det smaker... Jeg kom over et tilbud på PANASONIC TH-50PZ700E PLASMATV 50IN FULL HD på Stretto, hvor denne selges for 22 800kr... Jeg syns dette var veldig billig, hvis man sammenligner med Pioneers full hd 50 tommere så skiller det jo nærmere 30 000... Derfor tenkte jeg å høre med dere der ute om det er noen som har noen erfaringer med dette tv'et... Jeg tenker da både ved bruk på vanlige tv sendinger, avspilling av vanlig dvd samt erfaringer med de nye hd formatene Blu-ray og hd dvd... Jeg har tenkt litt fram og tilbake angående kjøp av full hd, siden tv'en i største grad kommer til å bli brukt til vanlig dvd og vanlige tv sendinger. Saken med et full hd tv er den at det da må skalere opp det normale tv signalet opp til full hd og det går da ut over bildekvaliteten... Realiteten er den at vanlige tv sendinger ikke kommer i full hd signal på mange år enda, og til da er det mest sannsynlig kommet mange andre alternativer (oled, sed osv) på markedet. Er det da verdt å putte de ekstra pengene i full hd?... Jeg håper noen der ute kan komme med konstruktive erfaringer og tilbakemeldinger... Eventuelt andre anbefalinger, jeg er bestemt på å kjøpe plasma så dette er ikke noe å diskutere.. På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 dingz.no hdtvtest.co.uk forbruker.no lydogbilde.no Jeg skal kjope TH42PV70F, og det er jo omtrent samme ulla som pz? tror pz er enda bedre. men sjekk ut dingz.no, der er det sikkert en test Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gå for PZ70 du. Bedre kontrast. Mister litt på lydfronten og en HDMI, men det kan jo alltids fikses med en hjemmekinoreceiver senere. Koster 3-4k mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå