Wackamole Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei, jeg lurer på om hvordan man oppdaterer innholdet i en div tag, man trykker på en link (f.eks) så oppdateres bare innholdet i div tagen og ikke hele siden. -Fredrik. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvis du vil oppdatere en del av siden uten å laste hele siden på nytt, må/bør du bruke Javascript og/eller en form for AJAX. Et raskt Google-søk ga meg mange resultater, blant annet denne. Lykke til! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er absolutt ikke sikker på om dette ble riktig, men kan denne artikkelen være til hjelp? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Det ser ut som det, men det ble litt rotete og mange script og holde styr på.. Jeg er ganske sikker på at det var en tråd her på forumet som dette ble tatt opp i, men jeg husker ikke hvor, og jeg finner ikke noe på forumsøket... Lenke til kommentar
Thullball Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan bruke innerHTML selv om det ikke er godkjent av W3C. http://mgmweb.no/kodeeksempler/javascript/...d-med-innerhtml Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Javascript function updateMyDiv(divid,content) { var mydiv = document.getElementById(divid); mydiv.innerHTML = content; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå