Lureren Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei! Telefonen min begynner å ta kvelden, og har derfor bestemt meg for å kjøpe en ny tlf. Vil ha en mobil tlf som har gode avspillings muligheter i lik linje med mp3 spillere, så det vil si at den har støtte for minnekort. Har kun hatt SE telefoner i de siste, så vil helst holde meg til de enda. Men kan gå over til noen andre hvis de er noe bedre rustet enn dagens SE tlf'er... Har vurdert k850i og nokia sin n95, men har hørt at de har en del problemer... Kan vente til januar/februar med innkjøp av tlf, så hvis det kommer noen spennende tlf innen den tid så la meg vite! Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Helst -Email klient: Trengst ikke Form: -Vanlig -Vekt: Bryr meg ikke så mye om vekten, så lenge den glir lett inn i bukselommen -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Fargeskjerm - Vanlig størrelse? -Touchscreen: Helst ikke, men kan gjøres unntak Pris: Leter etter en tlf til rundt 4000kr... kan betale max 5000 (men må være verdt det:P) Med abonnementsbinding: Nei (har Netcom) Diverse: -Merke: (Hvis du har bestemt deg, eller er anti et eller annet merke så si ifra her). -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Vet ikke hva det er:P -Infrarød port: Helst -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: Ja, vil ha en tlf med stor innboks (mer enn 200) -Minnekort: Ja -MP3: Ja -Radio:Takker ikke nei til radio -UMTS: Hmm... Vet ikke hva det er:P -Triband: Ja -wLAN: Pluss hvis den har det - Mulighet for GPS: Trengs ikke, men er pluss hvis den har det:) - Instant Messenger : Nei -Batterilevetid: Jo høyere, jo bedre -Bruker telefonen min mye til å sende sms... Ringer nesten aldri med den. Vil ha en tlf som har gode musikk avspillings muligheter, og et bra kamera/video opptak (Helst 3mpx min.) MVH Lureren. Lenke til kommentar
mobilmann Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Tror jeg ville valgt SE K850i. Sjekk test her: http://www.amobil.no/tester//sony_ericsson_k850i/44646 Endret 24. november 2007 av mobilmann Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Tror jeg ville valgt SE K850i. Sjekk test her: http://www.amobil.no/tester//sony_ericsson_k850i/44646 Ja, Har vurdert den lenge... Men har hørt at den har en del problemer. Stemmer det? Og vil det komme nye modeller som er tilsvarende k850/n95 innen januar/tidlig februar? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hvem med nokia n82.. er i grunn nokia n95 med bedre batteri.. litt mindre skjerm.. og har vell heller ikke gps.. men har ett bra kamera med blitz.. forhåpentligvis på lik linje som k850i sitt.. eneste nokiaen har 2.4" skjerm og SE har 2.2".. ikke store forskjellen da! EDIT: den har gps også! Endret 29. november 2007 av Cenariuz Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hvem med nokia n82.. er i grunn nokia n95 med bedre batteri.. litt mindre skjerm..og har vell heller ikke gps.. men har ett bra kamera med blitz.. forhåpentligvis på lik linje som k850i sitt.. eneste nokiaen har 2.4" skjerm og SE har 2.2".. ikke store forskjellen da! EDIT: den har gps også! Takker for svaret! Skal ta og se nærmere på n82 har hørt at den kommer til å bli bra:P Vil ha en telefon som varer en stund, og ikke kommer til å bli utdatert i løpet av 2måneder:P Men har den Mini-Jack plug eller hva den heter? eller benytter denegen "nokia" inngang til headset og sånt? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 N82 _har_ GPS og Jack ja ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå