siDDis Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Eg har en HP Photosmart c200, som er helt greit for mitt bruk idag. Problemet er at når eg fikk den så fulgte det bare med kabel for com portane til pc'en ikke usb altså. Og nå som eg har 128mb kort og vore en tur på byn så tar jo det timevis og få overført bildene. Går det ann å få tak i usb kabel til denne modellen? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 kjøp en kortleser til minnekorte ditt som går på USB..du får DUAL kort lesere som star Smart media..og sånne andre..så feks..har du en MP3 spiller som bruker et minnekort..så har du en stasjon til å lese den på og....veldig kjekke!! Lenke til kommentar
toreblomhaug Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 tja dyre å dyre.... var i jul kalenderen får 350 kr tror eg men det er jo lit seint får deg nå.... søk på https://prisguiden.no eg søkte etter smart media usb da var den billigaste Compo_Data Lexar Digital Film Reader USB Smart Media og Compact Flash leser 217,- den leser smart media å compaq flash :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 217 kr er ikke så gale da kan eg kjøpe noe sånt eg hørte nemlig rykter om 1000kr ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå