HøttenTøtt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei, som du ser på bilde lurte jeg på hva de forskjellige temperaturene er Jeg vet hva de to sister er fordi det er Prosessoren. Trenger hjelp til resten. Takker for alle svar HøttenTøtt Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ikke skyt meg om jeg tar feil, men tror de 3 øveste er hovedkortet og de 2 siste er cpuen som du sier. Er for trøtt til å komme på hva acpi er tror det er hk det å i nærheten av bios vær så snill å arrester meg om jeg tar feil ^^ Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Ikke skyt meg om jeg tar feil, men tror de 3 øveste er hovedkortet og de 2 siste er cpuen som du sier. Er for trøtt til å komme på hva acpi er tror det er hk det å i nærheten av bios vær så snill å arrester meg om jeg tar feil ^^ Henter hagla nå Takk for svar Er dette bra temperaturer på overclock 3Ghz? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Ingenting å si på de men er tempraturene når man bruker CPUen som teller messt men til å være Idle er det også veldig bra kan nok hente ut mer også om du skjekker load tempen når den nermer seg 70 C så er det på tide å slutte Åssen kjøler har du? Jeg fikk 75 C etter 5 min med load xD så måtte klokke ned Endret 23. november 2007 av Dhack Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Ingenting å si på de men er tempraturene når man bruker CPUen som teller messt men til å være Idle er det også veldig bra kan nok hente ut mer også om du skjekker load tempen når den nermer seg 70 C så er det på tide å slutte Åssen kjøler har du? Jeg fikk 75 C etter 5 min med load xD så måtte klokke ned Har den vanlige, har ikke skiftet enda Sikker den boxede Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 trøst deg med at det er den mest stille gående ser bra ut det da... kjør orthos i ca 10 min å les tempen da om den går over 70 C bør du slutte tror jeg Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 trøst deg med at det er den mest stille gående ser bra ut det da... kjør orthos i ca 10 min å les tempen da om den går over 70 C bør du slutte tror jeg Hehe, tror nok det ja... Kan f*** ikke fatte at dritten din går så høyt Har du ikke kjøler på CPU'en eller? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) har m-atx kabinett og alltfor bra HW i den er faen meg nesten ikke plass rundt prosessoren xD Skal kjøpe meg ny CPU-kjøler nå sliter no jævli med å finne en xD Har ikke ubegrenset plass til CPU kjøleren heller xD hehe (l*b*h) 16*11*11 CM Endret 23. november 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ser du hadde en annen tråd åssen CPU kjøler bestemmte du deg for? Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 ser du hadde en annen tråd åssen CPU kjøler bestemmte du deg for? Vet ikke enda Jeg vil ha tips til kjøler som har samme feste som den kjøleren jeg har nå (standar). Sånn med fire "knotter", en på hver hjørne. Orker ikke å montere noe bak HK Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Er det ingen andre som har en formening om hva det forskjellige kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå