Gå til innhold

Hva er de forskjellige tempene i Speedfan?

HøttenTøtt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke skyt meg om jeg tar feil, men tror de 3 øveste er hovedkortet og de 2 siste er cpuen som du sier. Er for trøtt til å komme på hva acpi er :p tror det er hk det å :p i nærheten av bios :p vær så snill å arrester meg om jeg tar feil ^^

Henter hagla nå :tease: Takk for svar :thumbup: Er dette bra temperaturer på overclock 3Ghz?

Lenke til kommentar

Ingenting å si på de :p men er tempraturene når man bruker CPUen som teller messt ;) men til å være Idle er det også veldig bra ;) kan nok hente ut mer også om du skjekker load tempen :p når den nermer seg 70 C så er det på tide å slutte :p

Åssen kjøler har du? Jeg fikk 75 C etter 5 min med load xD så måtte klokke ned :p

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Ingenting å si på de :p men er tempraturene når man bruker CPUen som teller messt ;) men til å være Idle er det også veldig bra ;) kan nok hente ut mer også om du skjekker load tempen :p når den nermer seg 70 C så er det på tide å slutte :p

Åssen kjøler har du? Jeg fikk 75 C etter 5 min med load xD så måtte klokke ned :p

Har den vanlige, har ikke skiftet enda :thumbdown: Sikker den boxede

Lenke til kommentar

har m-atx kabinett :p og alltfor bra HW i den :p er faen meg nesten ikke plass rundt prosessoren xD

Skal kjøpe meg ny CPU-kjøler nå :p sliter no jævli med å finne en xD Har ikke ubegrenset plass til CPU kjøleren heller xD hehe (l*b*h) 16*11*11 CM

Endret av Dhack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...