fakey Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Prøver å bestille fra en nettbutikk nå. Jeg har oppgitt navn og personnr. Problemet er at kredittsjekken ikke finner meg. Jeg vet at jeg har hatt problemer med det før fordi navnet mitt er på en måte registrert med en skrivefeil om jeg ikke husker helt feil. Er det noen måte å finne ut hvordan mitt navn er registrert? Endret 23. november 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er det kredittkort/debetkort du bestiller med? Vet om en som hadde et debetkort fra Postbanken som hadde problemer med det samme. Hun hadde to forskjellige navn på kortet. Tror hun fikk det til med navnet på forsiden (det som stikker ut av kortet). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kontakt folkeregisteret. Holder gjerne til sammen med ligningskontoret i kommunen. Geir Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Vet ikke forskjellen på kreditt og debetkort, men det er ihvertfall et sånt oransjt et fra Postbanken ja. Problemet er at de idiotene (hvem det nå enn er) som har registrert navnet mitt til personnr ikke har skrevet det riktig. Er Postbanken Ungdom Visa Electron eller noe. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tror ikke Visa Electron støtter netthandel. Skal undersøke det litt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Det er faktura / giro betaling, så tviler på at det skal ha så mye å si? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Må du ikke være over 18 år for å kunne bestille? Kanskje det er derfor det stopper opp Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Sjekket det i betingelsene dems og sto ingenting om det. Feilmeldingen som dukker opp er som følgende: Feilmelding fra kreditsjekk: No person found. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 har du prøvd alle logiske varianter av navnet ditt? F.eks Mads-Mats Larsen-Larssen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Prøvd alt mulig. Jeg mistenker at hele navnet mitt står under fornavn. Altså: Fornavn: Ola Nordmann Etternavn: Altså at etternavnet er tomt og at det står i fornavnet istede, var noe sånn tull om jeg ikke husker feil. Dessverre har denne siden lagt inn sperre for å la etternavnet stå tomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå