dor123 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Temp ligger på 95 grader under load,litt for høyt?Noen som vet hva smerte grensa er? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 På et skjermkort vil jeg tro 120C er maxgrensa. 95c er ekstremt høyt. jeg ville skaffet meg bedre luftgjennomstrømning/flere vifter. Selv synes jeg GT korta har en alt for liten kjøleløsning. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan justere opp viften litt i RivaTuner eller i kontrollpanelet til nVidia-driverne. De har satt viften ganske lavt på temperaturstyringen, men det kan overstyres for lavere temperaturer. Prøv det! Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Satt inn et par system vifter og fikk ned gradene til 85C!Syns det fortsatt er vanvitting høyt,det gir ikke mye rom for klokking med orginal kjøler testa ut Vifte styringa i Riva tuner,men ekke lenge til du sitter med 55 Desibel i øret da Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Man finner gjerne et balansepunkt. Men 85 grader på last er ikke halvgalt, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå