kakt_us Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei, lurer på om noen har en annbefaling på dette, min brpker så sinnyskt mye, så skulle hatt meg noe kraftig, men stillegående Takker for alle forslag. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hmm bråker vifta til e6600 :S :O skal være den mest stillegående CPU kjøleren btw leter etter en ny cpukjøler jeg å men ikke pga støy pga varme Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har selv en Q6600, leter også etter en ny kjøler pga varmen. Ser på en slik en http://www.microplex.no/product.aspx?pid=IFX14&mcat=c175 Men blir mest sannsynlig til at jeg bestiller meg vannkjøling. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei, lurer på om noen har en annbefaling på dette, min brpker så sinnyskt mye, så skulle hatt meg noe kraftig, men stillegående Takker for alle forslag. Zalman CNPS9700 NT er en god kjøler Bruker denne selv på samme CPU. Kjøler bra og lager lite støy. Er dritfet å se på også Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 men jeg som har hovedkortet her : https://www.psdata.no/ps.asp?IT=130170 Vil ikke noen vifte passe? de viftene jeg har sett på, er for stor har jeg hørt. Husk jeg har 2 vifter på bruene også der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvis du har en Zalman-vifte trenger du ikke de to viftene på bruene. Den lager nemlig nok luftflyt til å kjøle disse også. Dessuten får du støynivået betraktelig ned. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noctua NH-U12F er vell en av de aller beste, om ikke den beste kjøleren til LGA775, hvert fall etter hva jeg har lest. Jeg har den selv, og den er helt ekstrem, jeg har montert på 2x 120mm Papst vifter, og min overklokkede E6600 @ 3.45GHz går ikke over 50grader ved full load. Noe jeg syntes er veldig bra! Men pass på, den er et monster Den kan kjøres som 100% passiv, og vil fremdeles fungere veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå