Woilef Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei Jeg tror jeg akkurat har henrettet mitt g4 4200 kort med kjølepasta eller goop, leder dette strøm, vil det funke å bare ta det vekk hvis det er ødelagt (har ikke fått testet det ordentlig). Dette skjedde da jeg byttet ut den oiginale kjølingen med thermal take g4 4 vga cooler??? Setter pris på svar Lenke til kommentar
SAA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ja, noen typer kjølepastta leder strøm. Tenker spesielt på de pastaene som inneholder et metall som f.eks Artic Silver. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvis du bare byttet ut goop'en med en annen så tviler jeg på at det kan forårsake denne "henrettelsen", men hva er egentlig grunnen til at du tror d er gått av med døden? Det kan jo hende d var statisk elektrisitet også da.. Lenke til kommentar
muv Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Da jeg hadde as3 på northbridgen min fønka ikke maskina. Så vaska jeg hele greia med rødsprit å desilert vann, hadde på ny goop bare på kjerna. Da fungerete det igjen, så du kan jo prøve det hvis du har vert unøyaktig med å smøre på. Lenke til kommentar
Varj Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Negligible electrical conductivity. Arctic Silver 3 was formulated to conduct heat, not electricity. It is only electrically conductive in a thin layer under extreme compression. (While much safer than electrically conductive silver and copper greases, Arctic Silver 3 should be kept away from electrical traces, pins, and leads. The compound is slightly capacitive and could potentially cause problems if it bridged two close-proximity electrical paths.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå