kotox Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei! Skal installere Vista på maskinen, og ønsker først å fjerne XP helt... Hvordan gjøres dette , så maskinen er klar til å starte med Vista DVD-en etterpå? takker for svar... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Formater harddisken som XP ligger på Lenke til kommentar
kotox Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Formater harddisken som XP ligger på Har to harddisker...skal kopiere det jeg skal beholde over til en ekstern harddisk, så ønsker å formatere begge hardiskene...men hvordan gjøres dette? Har en OEM utgave av vista Ultimate... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Når du starter maskinen på nytt med Vista-DVDen i vil du få valget om hvor du vil installere Vista. Etter du har valgt sted så får du valget om å formatere. For å formatere den andre disken går du til Min datamaskin, høyreklikker på disken og velger Formater. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Du kan formatere, og endre størrelser på partisjoner, alt etter smak og behag i installasjonsveiviseren til vista. Lykke til! Lenke til kommentar
kotox Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Du kan formatere, og endre størrelser på partisjoner, alt etter smak og behag i installasjonsveiviseren til vista. Lykke til! OK! da tror jeg jeg formaterer den andre harddisken først, så setter i vista DVD og formaterer den første (Hor XP er) og installerer vista...Vurderer å sette av en partisjon på 50GB til vista, er det nok?? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 50GB skal holde, og tar jeg ikke helt feil krever den vel minimum 40GB tror jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå