Erlendz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hei! Er det noen som husker gode gamle Battle Arena Toshinden? Husker at det fulgte med demo av det på den første PS demo-cden som kom. Gud, så bra det var! Kjøpte fullversjonen også... Husker at jeg prøvde en eller annen oppfølger på en annen demo cd flere år senere. Det var det siste jeg så og hørte fra serien. Her en dag begynte jeg å tenke på om det kanskje kom noe Toshinden til ps3, så jeg googlet det. På wikipedia siden til spillet fant jeg dette: "Battle Arena Toshinden 5 (a.k.a Toshinden Warbudokai) Playstation 3, Wii, Xbox360 to be announced (presumably way later than the upcoming Street Fighter 4)" Er det noen som vet noe mer om dette? Er det noen flere fans her? EDIT: Herlig!: Endret 23. november 2007 av qweac Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Husker jeg spillte den demoen på PS1 hos søskenbarnet mitt. Han gamle fyren med de lysende blå ballene var jo helt sjuk når han ble spillt av AI. Helt nekt å vinne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Om vi gjør!! Den demo discen du prater om tror eg rett og slett eg spillte ihjel Fascinerende musikk og karakterer i den demoen, tror faktisk eg fik prøve fullversjonen ein gang hos ein kamerat for spillet ble rotet bort. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Demo diskene til den gode gamle PS1 Hvor kos det var å fyre opp demo disken og prøve spill. Jeg synes det var meget morsomt, var vel i en tid hvor demoer ikke var så stort (var vel Sharware som var mest brukt da). Husker dog alt for godt Toshinden (1 eller 2?). For det var 1 jeg hatet å møte, husker dessverre ikke navnet på han men han brukte konstant et superangrep som tok masse liv og han var ufattelig vanskelig å klare uten å bruke skittene knep. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hehe har den demo disken her hjemme:) takk for denna posten, jeg fyrer opp disken og ser om den funker:D !=) husker jeg spilte det her stadig vekk, er så evig fett:D Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 hehe har den demo disken her hjemme:) takk for denna posten, jeg fyrer opp disken og ser om den funker:D !=) husker jeg spilte det her stadig vekk, er så evig fett:D Lucky you! Skulle ønske jeg fortsatt hadde fullversjonen av det. Lurer på hvor den ble av... :\ Godt å se at det ikke bare er jeg som husker dette herlige spillet! Er det ingen som har hørt noe om en ps3 utgave? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Å! Det spillet husker jeg og. var det på en annen konsoll? Kan ikke huske at noen venner hadde PS1. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Godt mulig du spillte det på Sega Saturn Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Husker jeg spillte livet av toeren sammen med en kamerat. Men vil ikke si jeg savner serien nevneverdig nå. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Toshinden Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vekker gamle minner. Var liten da så jeg hadde bare demo CD-en. Husker så godt hvor grise-eid jeg ble av bror min. Det beste sloss-spillet ever. Skulle ønske de lagde det på nytt til PS3. Ønsker heller det en et Tekken spill Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Husker jeg spillte den demoen på PS1 hos søskenbarnet mitt. Han gamle fyren med de lysende blå ballene var jo helt sjuk når han ble spillt av AI. Helt nekt å vinne. Om jeg husker rett hadde han rød eller grønn kappe, en del skjegg og het Shoe. Jeg har spilt livskiten ut av 3'ern, etter min mening det beste av de 3. Gleder meg til oppfølger =) EDIT: så det er 4 spill altså? Var sikker på han het Shoe, ikke Fo Endret 24. november 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nei:D Skal de gjenopplive den gamle forlatte serien her? Fett Men det at den blir såpass multiplattform får meg til å miste interessen litt for å kjøpe det. Høres ikke ut som de satser på en skikkelig ekslusiv comeback. Høres heller ut som et desperat forsøk på å gjenopprette serien å ikke selge helt bånn i bøtta dårlige salgstall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Logikken tilsier jo selvfølgelig at utviklerene vil ha penger i kassa. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nytt spill på vei, men kommer til Wii: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Toshinden hadde jeg på PC. Det var skikkelig tider! Tror faktisk det og SF2 er grunnen til at jeg digger fighting-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå