Gå til innhold

Battle Arena Toshinden mimretråd! PS3 versjon?


Erlendz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som husker gode gamle Battle Arena Toshinden? Husker at det fulgte med demo av det på den første PS demo-cden som kom. Gud, så bra det var! Kjøpte fullversjonen også... Husker at jeg prøvde en eller annen oppfølger på en annen demo cd flere år senere. Det var det siste jeg så og hørte fra serien.

 

Her en dag begynte jeg å tenke på om det kanskje kom noe Toshinden til ps3, så jeg googlet det. På wikipedia siden til spillet fant jeg dette: "Battle Arena Toshinden 5 (a.k.a Toshinden Warbudokai) Playstation 3, Wii, Xbox360 to be announced (presumably way later than the upcoming Street Fighter 4)" Er det noen som vet noe mer om dette? Er det noen flere fans her?

 

EDIT: Herlig!:

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Demo diskene til den gode gamle PS1 :love:

 

Hvor kos det var å fyre opp demo disken og prøve spill. Jeg synes det var meget morsomt, var vel i en tid hvor demoer ikke var så stort (var vel Sharware som var mest brukt da).

 

Husker dog alt for godt Toshinden (1 eller 2?). For det var 1 jeg hatet å møte, husker dessverre ikke navnet på han men han brukte konstant et superangrep som tok masse liv og han var ufattelig vanskelig å klare uten å bruke skittene knep.

Lenke til kommentar
hehe har den demo disken her hjemme:) takk for denna posten, jeg fyrer opp disken og ser om den funker:D !=) husker jeg spilte det her stadig vekk, er så evig fett:D

 

Lucky you! Skulle ønske jeg fortsatt hadde fullversjonen av det. Lurer på hvor den ble av... :\

 

Godt å se at det ikke bare er jeg som husker dette herlige spillet! Er det ingen som har hørt noe om en ps3 utgave?

Lenke til kommentar
Husker jeg spillte den demoen på PS1 hos søskenbarnet mitt. :love: Han gamle fyren med de lysende blå ballene var jo helt sjuk når han ble spillt av AI. Helt nekt å vinne.

 

Om jeg husker rett hadde han rød eller grønn kappe, en del skjegg og het Shoe.

Jeg har spilt livskiten ut av 3'ern, etter min mening det beste av de 3.

 

Gleder meg til oppfølger =)

 

EDIT: så det er 4 spill altså? Var sikker på han het Shoe, ikke Fo

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Nei:D Skal de gjenopplive den gamle forlatte serien her? Fett

 

Men det at den blir såpass multiplattform får meg til å miste interessen litt for å kjøpe det. Høres ikke ut som de satser på en skikkelig ekslusiv comeback. Høres heller ut som et desperat forsøk på å gjenopprette serien å ikke selge helt bånn i bøtta dårlige salgstall.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...