Gå til innhold

CPU-Kjøler til et m-atx opsett?


Dhack

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på hvilken cpu kjøler som passer til mitt system. Har et m-atx oppsett så er veldig usikker på hvor stor kjøler jeg kan ha

 

Har per idag standard vifta til Intel, støy nivået er greit, men tempen er litt for høy. (har planer om å få kjøre 3 ghZ stabilt med e6600 min!)

 

Legger ved et bilde med mål jeg har tatt ( sry om det er litt jalla :p tegna det i paint på 5 sek mens jeg målte xD!) vet heller ikke hvor stor den orginale vifta til intel er?

 

post-86377-1195849706_thumb.jpg

 

Vil helst ikke opp i høyeste prisklassen!

 

Har sett litt på Zalman s8000 og thermaltake blue orb2 noen som har noen invedndinger til en av disse? Har finni ut at Blue Orben er for stor! får vurdere golden orb istedet :S

 

Ingen som har noen forslag? har ikke lyst på en CPU kjøler som bråker alltfor mye :(

 

Mvh

 

Daniel

post-86377-1195845174_thumb.jpg

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bump?

 

Trenger svar fort.... noen som vet om en kjøler som vil passe til kabinettet mitt? Ser litt på silverstone nitrogon og set at denne også ville passet.. er dette en bedre kjøler en zalman CNPS8000 ? får jo ikke noe mer bråk da denne er vifteløs :S

 

Har 2x6cm vifter i kabinettet mitt så kan få kjøleren intill kabinettet å sette viftene på :S

 

EDIT: LEFI IS DOWn!

Endret av Dhack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...