Dhack Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hei! Lurer på hvilken cpu kjøler som passer til mitt system. Har et m-atx oppsett så er veldig usikker på hvor stor kjøler jeg kan ha Har per idag standard vifta til Intel, støy nivået er greit, men tempen er litt for høy. (har planer om å få kjøre 3 ghZ stabilt med e6600 min!) Legger ved et bilde med mål jeg har tatt ( sry om det er litt jalla tegna det i paint på 5 sek mens jeg målte xD!) vet heller ikke hvor stor den orginale vifta til intel er? Vil helst ikke opp i høyeste prisklassen! Har sett litt på Zalman s8000 og thermaltake blue orb2 noen som har noen invedndinger til en av disse? Har finni ut at Blue Orben er for stor! får vurdere golden orb istedet :S Ingen som har noen forslag? har ikke lyst på en CPU kjøler som bråker alltfor mye Mvh Daniel Endret 23. november 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Bump? Trenger svar fort.... noen som vet om en kjøler som vil passe til kabinettet mitt? Ser litt på silverstone nitrogon og set at denne også ville passet.. er dette en bedre kjøler en zalman CNPS8000 ? får jo ikke noe mer bråk da denne er vifteløs :S Har 2x6cm vifter i kabinettet mitt så kan få kjøleren intill kabinettet å sette viftene på :S EDIT: LEFI IS DOWn! Endret 24. november 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Har nå droppet nitrogon kjøleren og ser nå på asus Silent knight Etter det jeg har målt meg til vil denne passe perfekt inn kabinettet mitt Noen som kunne dobbelsjekket det for meg? bare sånn at jeg ikke kjøper en kjøler som ikke passer! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hvor mye høyde har du? schyte ninja mini er ji fin. eller noctua 9cm hvis den ikke er for høy... Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 har kjøpt kjøler... zalman cnps 8000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå