Thor Håkonsen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 En brygge vi har brukt til å fiske fra i ca 10 år nå... og jammen har vi ikke dratt noen gode fangster der også. Men den begynner nå å bli sliten.... Nikon D80, stativ - fjernutløser 11mm 1/10 f/18 ISO 100 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Likte veldig godt komposisjonen i forhold til den nedre delen av bildet, men er litt usikker på den øverste delen av bildet. Den påla (eller hva det er) som står opp på enden av brua likte jeg egentlig litt, for den skapte litt liv og gjorde bildet til noe mer enn et standard "brygge-med-vann-bilde". Jeg ser til venstre i bildet at det er en flekk som kanskje er rein? Heldigvis finnes Photoshop! =) Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Heisann.. Dette synes jeg var et fint stemningsbilde (hjelper sikkert litt at jeg er meget glad i fisking). Lav fargemetning synes jeg passer til dette motivet.. Eneste jeg har å utsette er: Litt irriterende med den stolpen til høyre på bryggen.. Ellert artig bilde Lenke til kommentar
El chico Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Liker bildet vekdig godt. Fine linjer og tekstur i brygga samt en dyster stemning. Tror du kan dra litt mer i kontrastspakene. Kanskje du kunne forsøkt å klone bort den svarte stolpen i enden av brygga. Den syns jeg ikke tilfører bildet noe. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Takker for tilbakemeldinger folkens! For min del så fortelle den bjelken i enden noe om bryggas forfall. Men smaken er jo som kjent som bake... Nå skal det jo sies at den brygga har en helt annen betydning for meg, som har tilbrakt 3 sifret antall timer på den på jakt etter skater, lysing, torsk, rødspette, rødknurr, skrubbe, sjøørret, havabbor, lak, sandflyndre osv Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Knallbilde! Syntes det var en flott ro over bildet, samtidig som det forteller noe om forvitring og elde. Syntes den mørke stolpen ga en fin kontrast i bildet, tror det kanskje hadde vært litt mer kjedelig om den ikke hadde vært der. Man kunne kanskje forsøkt å lage en svart/hvit utgave av dette bildet? Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Behagelig og fint bilde. hvordan hadde det gjort seg med litt mer blå skjær... eller frost.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå