Gå til innhold

Feil på Guitar Hero III ?

Pellamelion

Anbefalte innlegg

Da jeg kalibrerte lag'en fikk jeg noe sånt som 100-150ms. Det sier seg vel selv at det er helt på jordet. Ble helt umulig å treffe noter, så jeg stilte det manuelt ned på 30ms og det ble mye bedre.

Men jeg tror det fremdeles er litt mye...

Så om du føler at du bommer så still lag'en selv oppover. Ta steg på 10ms i gangen og se når det blir bedre/perfekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke kalibrerer og har ms på 0 så treffer jeg notene rett på, men da stemmer ikke lyden, og den er jævla viktig for å kunne holde takten.

Hvis jeg kalibrerer (lukker øyne og bare hører på lyden) så får jeg ca 125ms. Da stemmer lyden med når jeg treffer nota, men nota har gått langt forbi streken.

Tips?

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke kalibrerer og har ms på 0 så treffer jeg notene rett på, men da stemmer ikke lyden, og den er jævla viktig for å kunne holde takten.

Hvis jeg kalibrerer (lukker øyne og bare hører på lyden) så får jeg ca 125ms. Da stemmer lyden med når jeg treffer nota, men nota har gått langt forbi streken.

Tips?

Ja, var litt usikker på dette, men jeg ser du oppfatter det akkurat som meg. Kan ikke være mye å gjøre med det? Jeg tror jeg har funnet en "gylden middelvei" ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...