Pellamelion Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei bare lurer på om det er flere enn bare meg som føler at det er noe feil på Guitar Hero III. Når jeg spiller spille føles det bare feil ut. Noen ganger når jeg spiller en enket "note" som kommer på hver beat så får jeg feil på den.. Jeg vet at jeg spilte den rett! Men får feil på den. Jeg har spilt alle Guitar Hero spillene lenge å digger dem! Men er stort skuffet at 3`eren... Det føles ikke ut som Guitar Hero.. Er det bare jeg som har det slik? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hva spiller du på? Lenke til kommentar
Pellamelion Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 hva spiller du på? Ps3/Ps2 Har også prøvd det på 360. men har det selv på ps3. Lenke til kommentar
Pellamelion Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 HDTV? Jepp. men hvis du tenker på calibrate lag så fønker ikke det heller... har prøvd.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det har noe med at når man spiller PS2 Guitar hero så er det en liten "lagg" hele tiden, derfor kan man trykke lenge før noten kommer fram, og etter, mens på GH 3 så er det eksakt timing. Lenke til kommentar
Pellamelion Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Det har noe med at når man spiller PS2 Guitar hero så er det en liten "lagg" hele tiden, derfor kan man trykke lenge før noten kommer fram, og etter, mens på GH 3 så er det eksakt timing. Vel det er litt feil i forhold til hva jeg har erfart.du kan nesten slå en halv beat før på GH3 og ennå få den rett.. Spiller du selv? Har du følesen av at du er med i spillet eller føler du at du bare står å trykker så noen knapper mens du hører på musikk? I GH 1-2 hadde jeg følesen av at jeg spilte "guitar" men den følesen er totalt GONE i GH 3. Håper du forstår hva jeg prøver å si =) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg syns selv at takten er litt fucked, forhold til til 1ern og 2ern, men GH II på 360 var også sånn, syntes jeg. Lenke til kommentar
Pellamelion Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Du har det selv på 360? Hørte at 360 hadde en oppdatering på spillet. vet du hva den inneholdt? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hvordan kobler man til gitaren til 360? Tenkte man måtte trykke på den xbox knappen på gitaren men da blinker bare lysene rundt xbox knappen på gitaren akkurat som om gitaren ikke vil koble seg til 360en. Er det slik man skal koble til gitaren? Fant ikke noe i manulaen om hvordan man skal koble til gitaren Endret 23. november 2007 av mnorm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg skrur på konsollen, også trykker jeg på PS knappen, da kobler den til automatisk. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Synd at jeg ikke har noe PS knapp da. Noen forslag? Endret 23. november 2007 av mnorm Lenke til kommentar
Pellamelion Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hvordan kobler man til gitaren til 360? Tenkte man måtte trykke på den xbox knappen på gitaren men da blinker bare lysene rundt xbox knappen på gitaren akkurat som om gitaren ikke vil koble seg til 360en. Er det slik man skal koble til gitaren? Fant ikke noe i manulaen om hvordan man skal koble til gitaren https://activision.custhelp.com/cgi-bin/act...amp;p_topview=1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg får en forsinkelse på ca 40-50 millisekunder hvis jeg kjører calibrate på min HDTV. Likevel spiller jeg mye mer riktig hvis jeg setter Calibrate til 0ms. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvordan kobler man til gitaren til 360? Tenkte man måtte trykke på den xbox knappen på gitaren men da blinker bare lysene rundt xbox knappen på gitaren akkurat som om gitaren ikke vil koble seg til 360en. Er det slik man skal koble til gitaren? Fant ikke noe i manulaen om hvordan man skal koble til gitaren https://activision.custhelp.com/cgi-bin/act...amp;p_topview=1 Takk for link. Fikk det likevel ikke til å funke. Skjer ingenting når jeg trykker sync knappen. Derimot hvis jeg trykker xbox knappen på gitaren så blinker lysene. Hvis jeg deretter trykker sync knappen mens xbox knappen blinker går den over i "sync mode". Deretter går den tilbake til å blinke til å videre slå seg av. Herregud så vanskelig det skulle være! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Du gjør som jeg sa, bare bytt PS mot MS Viss du ikke allerede har prøvd det. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Var sefølgelig det første jeg prøvde. Jævla dritt. Hater trådløse ting Funker aldri. EDIT: Fikk det til nå Endret 23. november 2007 av mnorm Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvis du føler at du bommer på noter du vet du egentlig treffer, kan det ha noe med feste mellom halsen og kroppen på gitaren å gjøre. Jeg har hørt om folk som bruker f.eks spillekort i festet for å få det litt tightere. Uansett er ikke dette noe særlig bra løsning. Hvis gitaren fortsetter å tulle kan du be om å få bytte den. Jeg har ikke hatt noen problemer med min Les Paul ennå, kan hende jeg har vært heldig Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 sleit litt med gitaren jeg og(connect) dette gjorde jeg: 1 sett på 360(til dashbordet) 2 trykk på Xboxguide knapp på gitar,lysene går i sirkel(Signaler?) 3 hold connect knapp på xbox 360 inne(høyre for minnekort 2) 4 trykk connect på gitaren(da fikk jeg player 1 på gitaren) mn har sliti litt med det dere nevner, og har funnet ut at jeg skal prøve calibrate..... prøvde med den andre gitaren og da, det er da du finner ut alle forskjellene! men v si at den nye er bedre da(bare bli mer vant til den) FORZA GUITAR HERO 1/2/3 Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Slet sånn med de 4 siste sangene på Hard at jeg brukte en cheat for å få bonussangene . Gadd liksom ikke starte på medium for å få resten av sangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå