Bjonne Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Vurderer sterkt en HP 6910p (vil ha en liten og lett sak, solid bygget med god skjerm og lang batteri levetid.) Lurer på om noen har erfaring med denne maskinen og ekstra batteri.. Såvidt jeg vet går det ikke å erstatte en media bay med et vanlig batteri, som hos mange andre fabrikanter, men det finnes både 8 og 12 cellers for montering utvendig. Anbefalinger her? Hva slags levetid kan jeg forvente meg? Ser for meg at 8celleren er grei til å ha på konstant, mens 12celleren er litt voldsom til det? Kommer sannsynligvis til å satse på internt grafikk kort siden jeg aldri spiller, men det er jo kjekt å ha muligheten, derfor lurer jeg på hvor mye batteri tid jeg vil tape på å velge et spillbart grafikkort kontra en intern løsning? - Bjørn Endret 26. november 2007 av Bjonne Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Du taper ca 25% batteritid på å velge et dedikert skjermkort. Skal du bruke det til skole/jobb/internett ser jeg ikke helt poenget å gå for et relativt svakt ATI skjermkort som sluker strøm i tillegg. 8 Celler batteriet er gull å ha på konstant, maskinen får en vin liten vipp som gjør det greit å skrive osv synes jeg personlig. Er vel ca 8-9t batteritid med det montert. Det er så klart veldig avhengig av hvordan du bruker den. 6910p er en knallmaskin, god kvalitetsfølelse, gode taster, god batteritid og liker faktisk designet. Den er ren og pen i sort og noe grått. Endret 23. november 2007 av fflex Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Heisann Jeg har nevnte modell og er storfornøyd! Har intels skjermkortløsning og har 3-4 timer batteritid med medfølgende batteri. Kjøpte meg i tillegg reisebatteriet (http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:687019) som gir litt vinkel på tastaturet og gjør den enda bedre å skrive på. Med dette batteriet får du 8 timer ++ batteritid. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå