Gå til innhold

[løst]Tilbakemelding ang det siste moderator-opptaket.

Anbefalte innlegg

Jeg var en av de som søkte jobben som moderator da dere skulle ha inn nye folk nå sist. Jeg fikk aldri noen mail om hvordan utfallet ble, og det var helt tilfeldig at jeg så at det lå en tråd i "Tilbakemeldinger fra moderatorteamet" ang dette.

Så kikket jeg i gratulasjonstråden til de nye moderatorene og ser at 5/11-07 ble dette skrevet:

"Alle vil i løpet av de neste dagene få en skriftlig tilbakemelding med begrunnelse for hvorfor man ikke ble tatt inn i denne omgang og noen vil vi også spørre om å få beholde søknaden."

Hva blir det til med denne tilbakemeldingen?

Her har det ihverfall ikke kommet inn noe epost.

Er sikkert andre som heller ikke har hørt noe siden vi sendte søknaden, noe jeg syntes er ganske dårlig. Helt greit at jeg ikke fikk jobben, men dere burde klare å gi oss en tilbakemelding om utfallet med en god begrunnelse, siden dette og ble lovet fremfor et "copy/paste" svar...

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jeg full forståelse for, men det koster ikke mange kaloriene å gi oss en pm eller skrive i tråden (som ble stengt) hva som er status. Det er tross alt snart 3uker siden det ble sagt at det skulle ta noen dager.

Det som er kjipt er at vi ikke vet noenting og kan derfor ikke vite at det er litt venting. For alt vi vet kunne det gått i glemmeboka. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...