Siomir Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja kan jo starte med at alt funka før formatering, det som skjer er at alt er karaoke med alt jeg har på film eller musikk, musikk spilles av greit, litt mye disortion mens stemmen til sangeren/skuespilleren er borte...hører bare en skrape lyd når de snakker...helt merklig, adldri vært borti dette før, har prøvd med de nyeste driverne jeg kunne få tak i og de hjalp absolutt ikke, alle lyd instillinger er på plass, har ingen effekter på....har ikke sett noe som tyder på at noe er feil. Noen som kan hjelpe? jeg vil helst ungå å måtte ta i bruk intregert lydkort på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg tok i bruk det intrigerte lydkortet, ikke fornøyd, men det er hvertfall lyd, så det tyder da på at enda et creative SB audigy 2 har tatt kvelden....faen at kvaliteten på disse kortene skal være kortvarig....veldig bra lyd til sin pris, men dette er nesten til å fly i veggen av. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei prøv å kjøre software autoupdate fra creative.Du må bruke explorer for den muligheten,autoupdaten fungerer ikke med Vista.Gå til brukerstøtte/softwareautoupdate. http://no.europe.creative.com/welcome.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå