SUPERJANNE Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 har utrolig batterikapasitet,den er kjempeliten. og spillene er ,charlies angels, og men in black 2... og knall skjerm. om noen eiere av denne etterhvert kan gi sin mening her , er det kjempefint... den kommer om noen få uker!!!!!! se telefonen på www.123tele.no Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hmm.. det at de skriver "Display: Fullfarge" om den - tyder ikke så bra :smile: Edit: Ser forresten ut som en dårlig kopi av P800 :-? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 den har ikke de trehundre greie fargene... tror den er grei jeg, 8oo er jo så kjempestor!! og 700 har alt, untatt palm-opplegget. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 De kaller den en "spilletelefon", noe som betyr at dette er telefon for gameboy tilhengerne. Dette er vell mer ett alternativ til Nokia's N-Gage en til p800. men ser ganske grei ut viss kravene du har til en mobil er kule spill Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Desverre er Z700 skrotet.... sorry, men det er sant den ble skippet til fordel for t300 jaja... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 http://www.expansys.com/product.asp?code=Z700 "Unfortunately this product has been deleted from Sony Ericsson's portfolio, and will not be released." Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 NEI JEG BRUKER IKKE SPILLENE. DET JEG ØNSKER ER FINE BILDER JEG KAN TA MED KAMERA OG HA SOM FORBILDE. JEG SYNES BARE AT Z700 SÅ LITT OKI UT... FÅR SANNSYNLIGVIS 6100 AV NETTSHOPPER EN AV DAGENE, ELLERS HAR JEG T68I NÅ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå