P1ndy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Måten soldatene i "chechclear" og "Ofex" døde på er bare helt jævlig... (lim inn "chechclear" på google og trykk på øverste link, brutalt!) Det var jo en smule kvalmt.. Ser ut som om han sløyer en fisk Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvor kaldt kan det være før det blir farlig for et lettkledd menneske forresten? Har luftfuktighet noe å si også? Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvor kaldt kan det være før det blir farlig for et lettkledd menneske forresten? Har luftfuktighet noe å si også? Ja, man kjøles lettere ned når lufta er fuktig. Når det blir farlig kaldt kommer så klart an på om man holder seg i bevegelse eller ikke. Varierer sikkert også fra person tli person hvor mye som skal til før kroppstemperaturen begynner å synke. Det avhenger også av hvor mye mat man har i magen. Det første tegn på farlig nedkjøling er hvis du begynner å skjelve kraftig og hakke tenner. Har hørt at 50 % av kroppsvarmen forsvinner ut av hodet, så lue er jævlig viktig. Når kroppstemperaturen kommer under 33 grader, opphører skjelvingen og kuldefølelsen, og du begynner å gi faen. Så mister man etter hvert bevisstheten. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Savner flere metoder på den siden. Som binde hver sin arm og ben i hver sin hest og sende dem hver sin vei, au!Ha en sulten rotte på magen, sperret inne i et glass og varme opp glasset. Enda verre. Uansett, karbonmonoksid har jeg også hørt er en "god" måte å dø på, du merker lite/ingenting før du faller om og kveles. Jepp, det skal visst være det samme som å sovne stille inn. Man mister visstnok bevisstheten litt etter litt. Er jo mange folk som har tatt selvmord ved å starte bilen i garagen. Forresten syns jeg det attachmentet om hvordan man slakter seg selv er ganske "frastøtende", har man virkelig lov til å poste slikt på diskusjon.no, samme om det er humoristisk eller ei, henger folk seg faktisk. Var en kollega av en jeg kjenner som tok livet sitt i helga på den måten. Andre metoder sier du? Å kjøre en bil rett inn i en fjell i en syk hastighet burde føre til en momentan død, dont you think? Så det var noen som nevnte O.D. av sovepiller. Mulig jeg har dårlig kilder, men tror ikke dette funker, da de aller fleste sovepiller er altfor "svake". Hvis man skal ta selvmord ved hjelp av O.D. er visst det beste å kjøpe seg en masse heftig narkotika og ta overdose ved hjelp av de. Hvis man liker trance (mange som forbinner xtc med syremusikk o.l) kan man også få seg en fin fest før man tar kvelden En annen metode som også visstnok skal fungere veldig bra, er å blande HCL med H2O. Sovner stille inn da også. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 HCl, hydrogenklorid? Det er ein gass, og viss du boblar han gjennom vatn får du saltsyre. Det er slett ikkje bra å drikke konsentrert saltsyre, men at ein somnar STILT inn trur eg aldri i verda. Eg hadde neppe valt den framgangsmåten sjølv, iallfall. Når det gjeld CO-forgifting, så trur eg ikkje eg hadde klart trikset med bil i garasje, eg. Mest av di eg ikkje orkar eksoslukt. I det heile hadde eg nok fått problem med å drepe meg sjølv, når eg tenkjer meg om ... Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Den letteste må vel være å ta en spiseskje med salt uten noe i tillegg. Det er vist dødelig dose. Men sikkert ikke behagelig. HCl er forresten magesyre, ikke akkurat "farlig" å drikke... Endret 28. november 2007 av bjelleklang Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) I det heile hadde eg nok fått problem med å drepe meg sjølv, når eg tenkjer meg om ... Godt er det Når det gjelder salt, tror jeg ikke en spiseskje er dødelig dose. Har sett folk drukket tequila-shots med tilhørende sitron og en t-skje salt, og klart seg helt fint. Men særlig sunt er det neppe. Endret 28. november 2007 av Strofe Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 HCl, hydrogenklorid? Det er ein gass, og viss du boblar han gjennom vatn får du saltsyre. Det er slett ikkje bra å drikke konsentrert saltsyre, men at ein somnar STILT inn trur eg aldri i verda. Eg hadde neppe valt den framgangsmåten sjølv, iallfall. Når det gjeld CO-forgifting, så trur eg ikkje eg hadde klart trikset med bil i garasje, eg. Mest av di eg ikkje orkar eksoslukt. I det heile hadde eg nok fått problem med å drepe meg sjølv, når eg tenkjer meg om ... Hmm, var det ikke det stoffet? Dette skal jeg komme til bunns i! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jau, det er farleg å drikke saltsyre, iallfall konsentrert saltsyre, slik eg skreiv. pH-verdien er på litt under -1, i motsetnad til magesyra, som har pH mellom 1 og 2. Og det er nokså stor skilnad mellom pH 2 og -1. I tillegg er det berre i magesekken at me har celler som toler den sterke syra, så spiserøyret og munnhola di vil nok òg få nokså hard medfart. Så ikkje gjer det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hmm, var det ikke det stoffet? Dette skal jeg komme til bunns i! Tenker du på HCN? (Blåsyre) Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det høyrtes meir truleg ut, iallfall. Men framleis er det langt i frå nokon måte å somne stilt inn på, etter kva eg har høyrt. Er det ikkje blåsyre som gjev kramper og anna spetakkel, då? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Det høyrtes meir truleg ut, iallfall. Men framleis er det langt i frå nokon måte å somne stilt inn på, etter kva eg har høyrt. Er det ikkje blåsyre som gjev kramper og anna spetakkel, då? Wikipedia skriver dette om cyanid-forgiftning (det aktive stoffet i blåsyre): Inhalation of high concentrations of cyanide causes a coma with seizures, apnea and cardiac arrest, with death following in a matter of minutes. At lower doses, loss of consciousness may be preceded by general weakness, giddiness, headaches, vertigo, confusion, and perceived difficulty in breathing. Virker ikke som en hyggelig måte å dø på, men det ser ut til at man stort sett mister bevissthet før det verste starter. Det fungerer visst ved at CN blokkerer noe greier på mitokondriene slik at ATP-syntase ikke lenger er mulig. Endret 28. november 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hmm, var det ikke det stoffet? Dette skal jeg komme til bunns i! Tenker du på HCN? (Blåsyre) Kanksje det var det det var? er rimelig sikker på det var noe på HC... Skulle hvertfall mixe rundt 1 gram (i pulverform) med vann, og så drikke det. Lenke til kommentar
Ache Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sprøyte med kalium Siden cellene i kroppen inneholder mye kalium og når man dør oppløser cellene seg, da vil det komme unaturlig mye kalium i kroppen (skjer med alle som dør, uansett hvordan). En sprøyte med kalium dreper fort, om det er smertefritt vet jeg ikke, men det er jaffal ultimate drapsmåten, umulig å finne ut om noen gjor det. Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hah, merkelig tråd. jaja hvis jeg skulle velge måten jeg hadde dødd på hadde jeg hoppa fra et fly. tenk for et adrenalinkick da! og selve sammenstøtet med jorda hadde vel gått rimelig ubemerkelig og smertefritt, med mindre du overlever. henrettelse foran en stor folkemengde er også litt fett. ville følt meg beæret. hadde vært ekstra rått hvis pamela anderson hadde sett meg. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 *** Denne tråden stenges på grunn av reaksjoner fra andre brukere, blant annet til materialet det bli linket til. Stenges! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg