kotox Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hei! Kjøpte nylig ny PC med Windows XP, men har nå kjøpt Viosta OEM utgave som jeg skal installere selv, men så står det noe om OPK på pakken..At det trengs hvis du skal installere på ny maskinvbare som skal selges etc... trenger jeg som allerede har PC og slikt bry meg om det? fikk iokke beskjed av Komplett.no at dette trengtes i tillegg for å kunne installere... Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nei, du trenger ikke noe ekstra. OPK = Oem Preinstallation Kit Dette brukes bare av OEM produsenter (feks. Dell, HP osv) for å legge på logo, ekstra software osv. til systemene de selger. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Nei, du trenger ikke noe ekstra.OPK = Oem Preinstallation Kit Dette brukes bare av OEM produsenter (feks. Dell, HP osv) for å legge på logo, ekstra software osv. til systemene de selger. OK Så jeg kan trygt bryte forseglingen da? Jeg har XP på min maskin nå, hvordan gjør jeg dette enklest mulig? Fikk beskjed å fjerne XP først, men kan dette gjøres via Vista DVD-en når den settes i, eller? (Trenger littt enkel start info, hehe) Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nei, du trenger ikke noe ekstra.OPK = Oem Preinstallation Kit Dette brukes bare av OEM produsenter (feks. Dell, HP osv) for å legge på logo, ekstra software osv. til systemene de selger. OK Så jeg kan trygt bryte forseglingen da? Jeg har XP på min maskin nå, hvordan gjør jeg dette enklest mulig? Fikk beskjed å fjerne XP først, men kan dette gjøres via Vista DVD-en når den settes i, eller? (Trenger littt enkel start info, hehe) Jeg installerte Vista fra XP. Hvis Vista ikke blir installert riktig opprettes XP på nytt. Men hvis alt er vellykket så slettes XP automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå