Ståle Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har brent ut en DVD fra min stasjonaere PC. Den leses fint pa den jeg brente ut fra, og den andre stasjonaere jeg har. Men DVD-leseren pa laptopen vil ikke lese den. hva kan jeg gjore med det? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 skjer det ingenting når du setter i DVD-en ? vises dvd rommen i "min datamaskin" ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Den loader og loader, men nar jeg dobbeltklikker pa ikonet kommer det opp "Sett inn en CD/DVD-rom i stasjonen"-meldingen. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hmm.. rart. prøvd å deaktivert i biosen og gådd inn i windows og reboota og aktivert den igjen ? prøv det ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Det gar dessverre ikke =/ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861584 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå