Mira6 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Så var man på leting etter ny telefon igjen. Har sett både på E65, n76, 5300 (jada) og 6300. Mobilen skal i første omgang brukes til å ringe med. Har HTC 710 nå, har hatt nokia N73 - og har således funnet ut at jeg ikke MÅ ha smarttelefon. Det som derimot er et must, er at samtaleloggen kan inneholde MANGE nummer. Kunder som ringer osv., og jeg har behov for å kunne lete frem det innkommende anropet på mobilen. Jeg har nå latt HTC'en hvile noen dager og brukt min SE k810i. Ser jo at sistnevnte ikke akkurat sparer så mange nummer, men at de forsvinner etter 20(?) siste eller noe slikt. Der er HTC'en super. Allikevel savner jeg Nokia'en min og menyoppsett osv. Er det slik at man må ha en smarttelefon for å kunne spare flere nummer i samtaleloggen så kjøper jeg altså en slik igjen, selv om jeg hovedsakelig er ute etter en telefon som er kjapp og god å sende sms med. Bruker knapt e-post på mobilen lenger heller. Noen som vet? Og noen som har noe å anbefale? Takker Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ville prøv meg på en av de nye Nokia Smarttelefonene jeg Der får du alt du trenger.. uansett om du trenger det eller ikke, men det er jo fint å ha alt da, sånn i tilfelle Lenke til kommentar
poe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ville prøv meg på en av de nye Nokia Smarttelefonene jeg Der får du alt du trenger.. uansett om du trenger det eller ikke, men det er jo fint å ha alt da, sånn i tilfelle Alt du trenger, unntatt levelig batteri tid... Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ville prøv meg på en av de nye Nokia Smarttelefonene jeg Der får du alt du trenger.. uansett om du trenger det eller ikke, men det er jo fint å ha alt da, sånn i tilfelle Alt du trenger, unntatt levelig batteri tid... .. ehm, ja. Unntatt levelig batteri tid. Noe som er synd, menne.. Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Ville prøv meg på en av de nye Nokia Smarttelefonene jeg Der får du alt du trenger.. uansett om du trenger det eller ikke, men det er jo fint å ha alt da, sånn i tilfelle Alt du trenger, unntatt levelig batteri tid... .. ehm, ja. Unntatt levelig batteri tid. Noe som er synd, menne.. Men noen som har peil på samtalelogger osv. Om de holder seg like bra oppdaterte med s60 eller s40?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå