bacon Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har den siste tiden opplevd relativ høy susing i høyttalerene på min Compaq Evo 800V. Det lar seg best høre når det er litt stille i rommet og kjøleviften ikke går. Har prøvet å "mute" all audio men lyden / susingen er der fortsatt. Noen som har erfaringen / løsninger på dette problemet? Lenke til kommentar
^MonEy^ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Bytte av hovedkort. Dette går på garantien. Har akkuratt bytta Hk på en N400C, med samme problem. Det er bare i den ene høytaleren!?! Prøv også å koble den til stereoen, for å se om det suser da! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg hadde noe lignende på min eldgamle compaq armada - der suste det i høytalerene når cd'rommen spant opp Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg merker det godt i høytalerene på min 800c når disse står på fullt, spesielt når harddisken jobber. Bør jeg få det på garantien? Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg merker det godt i høytalerene på min 800c når disse står på fullt, spesielt når harddisken jobber. Bør jeg få det på garantien? Nei, du får det trolig ikke på garantien. Jeg fikk iallefall ikke. Lev med det og dytt en avkuttet hodetelefonplugg i utgangen når du ikke bruker høytalleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå