Ali-Baba Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg har et spm angående wlan i Win xp. Hvordan skal jeg konfigurere og få det til å virke? Jeg har SMC router og SMC kort (22mbps) men jeg skjønner ikke en dritt av det Hvordan skal jeg konfigurere det? håper noen gidder å forklare meg 8) Takker for Svar.... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har ikke noe erfaring med WLAN, men det må da gå an å bruke nettverksguiden i WinXP for trådløse saker også..? Lenke til kommentar
m0rg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ta en titt i manualen som følger med aksesspunktet. Der står det hvordan du konfigurerer den, setter opp kryptering etc. Deretter må du setter opp tilsvarende kryptering på pc'en med nettverkskortet. Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Ok. prøvd å få veivisning i XP og lest manual. ble ikke sååå mye smartere fikk liksom ikke noe kontakt med nettverk selv om router er koblet til og alt er fiksa. den finner nettverket men har litt stress med å "snakke" med routern.... hvis noen som har erfaring med SMC produkter gidder å hjelpe meg er jeg takknemlig for det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå