Jarmo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Mer info om kortet: Merke: nVidia Type: 5800 Minne: 128MB DDR2 Chipset: NV30 Produsent: Terratec Ekstrautstyr som medfølger: -Hørselsvern av høy kvalitet -Et par bokser med Jarmos lykkepiller, ca.et års forbruk (se avatar) -Siste strømregning. -Vindmåler, skala 25-45m/s, som dekker driftsområde. Andre egenskaper: Kortet kan klokkes til Ultra for dem som vil ha en frisyre aka Young Einstein. (se vedlegg1) Glimrende støvsuger for late nerds, rommet er alltid rent for støv (ikke kortet) Viftelyden holder katter, hunder og andre dyr borte, meget praktisk. (i mitt tilfelle kom ikke madamen tilbake mer) I tilfelle problemer kan den heldige ta kontakt med undertegnede på følgende måte, etter at kortet er levert av Posten: 1. Send langdistanse brevduer 2. Mail: [email protected] Andre opplysninger: Tlf. kontakt besvares ikke siden den siste regning ikke vil bli betalt. PM funksjon i forumet settes på ignorer ang. den som får kortet. Kortet leveres med porto betalt siden lommeboka tåler mer enn nervene til eieren. Post en kortfattet grunn hvorfor akkurat du bør bli den heldige som overtar byrden. Mvh Jarmos bortkomne tvillingbror. Vedlegg1 Endret 23. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Som student er det ikke alltid lommeboken strekker til. Dette, og en hybel på 10kvm, gjør at "multipurpose"-gjenstander er noe som virkelig settes pris på. Da denne er hårføner, løvblåser, blender, grill og grafikkort på en gang, passer den meg perfekt. Flere av mine venner har allerede vært så heldige å få tinnitus, noe jeg har misunnet dem i lang tid. Det er på tide at også jeg får glede av dette. Dessuten er det et sant klenodium fra nvidias storhetstid. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) *snipp* That`s my man, noterer deg som en mulig (u)heldig Søknaden og avataren din gir meg en god feeling at her har vi en sterk kanditat. Endret 24. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 BUMP! Valium tar snart slutt og ingen flere som vil hjelpe meg? Jævelskapet sendes på mandag til den første som ikke eier ører, sunn fornuft eller vanlig gangsyn. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Med tungt hjerte, tårer i øyene og 12 gravøl doneres kortet til Josten. Vennligst send pm innen 10 sekunder. Trenger navn og adresse til deg.... Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er kanskje ikke så rart om det ikke er optimalt når det er Terratec som har produsert det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Er kanskje ikke så rart om det ikke er optimalt når det er Terratec som har produsert det http://supporten.terratec.net/modules.php?...cle&sid=153 Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ser man det ja ^_^ Dette blir stas. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 *Åpne Champanjeflasken nå* Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Festlig tråd dette da Josten er heldig Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) With its 265 bit Geforce™ FX5800 chip HahahHAHhahahahAHH, den var ny! Forresten, genial salgannonse! Kunne du skrevet for meg når jeg skal selge bilen min? =) Endret 27. november 2007 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 For de som er for unge til å huske hva det dreier seg om, så kan man jo se på dette klippet fra 2002: Lenke til kommentar
qwert Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Heh. Det kortet minner meg om noe... Første test av FX 5800: [...] Kortet bråker ikke mer enn vanlig GF4 Ti kort Jarmo må overdrive hvordan dette kortet har ødelagt livet hans, han klamret seg tross alt fast til det i fire år... Dessuten fikk han det så godt som gratis (bundelen tatt i betraktning). Angrer nesten litt på at jeg ikke beholdt mitt (som samleobjekt). Doom 3 taklet det helt greit også. Endret 28. november 2007 av qwert Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) *spikre igjen dører og vinduer, koble ut ringeklokken og finne seg en god, kostbar Cocnag. Mumle noe om utgått angrefrist og sette seg i godstolen* Da har kortet havnet i raske og gode hender til Posten. Eventuel returadresse, i tilfelle krig, ble stående blank. Tror jeg stenger tråden før Josten henter pakken sin? Endret 5. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 var det ikke disse kortene som ble brukt av statens vegvesen da de skulle lufte ut nye tunneller? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er beredt Edit: sorry, leste først "redd".. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Huff, jeg som nettopp bestilte meg et skjermkort med passiv kjøler holdt på le meg ihjel av denne tråden. Den videoen det ble linket til er noe av det artigste jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Da har jeg motatt kortet . Men får dessverre ikke testet det før jeg kommer hjem til jul. Så må bare takke så mye! Endret 11. desember 2007 av Josten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå