Gå til innhold

trenger hjelp til kjøp av bærbar!

Anbefalte innlegg

hei.

jeg skal skaffe meg en ny laptop i nærmeste fremtid og greier ikke bestemme meg helt.

skal bruke PC-en til surfing, skolearbeid og litt spilling. bf2 og liknende spill som max krav.

har sett på noen med:

intel core 2 duo t5250

2gb ram

Nvidia GeForce 8400M G og Nvidia GeForce 8600GS. er det mye forskjell på disse? tar de bf2?

160gb harddisk.

har sett på

acer 5920g og packard bell ENMB66P006 hos elprice og elkjop.

jeg har ikke så mye peiling på pc og er vel trofast mot de navnene jeg kjenner fra før som intel og nvidia. hva med amd turion x2 prosserorer og ati?

den må være så rimelig som mulig siden jeg er student og har en stasjonær som tar det meste av spill osv

kan strekke meg mot ni tusen. men helst i syv åtte tusen klassen.

tusen takk for all hjelp=)

Endret av Daoking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.

jeg skal skaffe meg en ny laptop i nærmeste fremtid og greier ikke bestemme meg helt.

skal bruke PC-en til surfing, skolearbeid og litt spilling. bf2 og liknende spill som max krav.

har sett på noen med:

intel core 2 duo t5250

2gb ram

Nvidia GeForce 8400M G og Nvidia GeForce 8600GS. er det mye forskjell på disse? tar de bf2?

160gb harddisk.

har sett på

acer 5920g og packard bell ENMB66P006 hos elprice og elkjop.

jeg har ikke så mye peiling på pc og er vel trofast mot de navnene jeg kjenner fra før som intel og nvidia. hva med amd turion x2 prosserorer og ati?

den må være så rimelig som mulig siden jeg er student og har en stasjonær som tar det meste av spill osv

kan strekke meg mot ni tusen. men helst i syv åtte tusen klassen.

tusen takk for all hjelp=)

jeg er faktisk på jakt etter akkuratt det samme som deg.

jeg lurer på http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=86628 . Men den begynner vel kanske å gå litt ut på dato?! jeg har heller ikke så veldig mye peiling, men det virker som man får mye for pengene, det er ikke mange bærbare i den prisklassen som gir deg så bra skjermkort. Tror den skal ta bf2 uten særlige problemer.

jeg har ennå ikke funnet noen som kan matche aceren i den prisklassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...