sablabra Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg prøver å få til bilde på TVen med en s-video kabel, men jeg får det ikke til å funke... Sist gang jeg gjorde det var med et radeon 9600 kort, så det begynner å bli en stund siden sist. Uansett, etter jeg har koblet til så har jeg rota rundt under "set up multiple displays" i nvidia control panel, men det kommer likevel ikke noe bilde selv om jeg tror jeg har prøvd det meste der... Noen som har noen gode råd til hvordan jeg får til dette? Jeg bruker nyeste 163.75 drivere og vista x64 ultimate. Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg måtte stille inn tv på rett inngangsport... ext2s Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg måtte stille inn tv på rett inngangsport... ext2s Tven er riktig innstilt, så det er ikke problemet.. Løst! Jeg dobbeltsjekka kabelen, og jeg hadde visst ikke dyttet den godt nok inn... Endret 23. november 2007 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå