lakrisnisse Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er det verdt og oppgradere?? Er det noe særlig forskjell i billedkvalitet/effekter mm Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ja se her THG Du vil nesten dobble ytelsen din i spill. Du får også HW støtte for en rekke nye ting! Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Vet at du får et kjappere kort, men selve bildekvaliteten.......... Hva har fkes. R9500 og fare med som GF2 ikke har. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Tenker du på 2d eller 3d? Pixel shader osv... Lenke til kommentar
striky Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Han tenker nok på 3D. Ja jeg tror du vil merke forskjell. Når jeg gikk fra Ati Rage Fury til Geforce 3 Ti 200 merket jeg STOR forskjell på texturekvaliteten. F.eks i Return to Castle Wolfenstein ble alle vaktene mye 'penere' og alt så rett og slett mye bedre ut (på grunn av høyrere detaljnivå OG at kortet støtter flere teknikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå