fredericSpur Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hallo! I manualen som følger med Gears of War står det hva knapper betyr osv, men det står en plass at hvis man trykker 'X' bruker man Vents? På banen 'Evolution' i tredje kapittel sier en av karakterene 'Watch the vents." Har det en sammenheng? For jeg finner ingen ventiler å trykke på. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 tror det kommer locust ut av ventsa, husker ikke noe med å stenge vents når jeg spilte ... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Husker ikke helt, det er lenge side. Drep de som kommer, og trykk X på det som de sier du skal trykke på. GeoW er ikke ett komplisert spill. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Okei, men hvor er de og hvordan ser de ut Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Jeg snakker om ventsa Bertil... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Bertil Du spurte da hvordan de ser ut. Uansett - Ikke bry deg så mye om kommentarene til lagkameratene dine, skyt de som kommer i veien for deg. Husk at du ikke spiller Resident Evil, men et popkorn-spill. Edit: Søkte igjennom noen faqs, og jeg fant ingenting om noen vents. Så bare spill videre du. Endret 23. november 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Åja ja xD Beklager for feilen. Men jeg lurer fælt på hvor de er de ventsene... Har spilt gjennom den banen 20 ganger sikkert for å finne de ventsene. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 "Vents" betyr kanskje "ventilasjonsluker" eller noe sånt. Det er ikke noe av det der? Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Jo det tror jeg for det bråker noe forferdelig i ventilasjonssystemet på den fabrikken... Men jeg finner ingen å trykke på. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hmm, må sjekke dette selv. Editer. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tatt fra den norske manualen: Trykk X for å: Bruke ventilNår du er nær: Ventil som virker Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ventil som i valve/lever å skru på muligens? Uansett, de mener sikkert i missionet at du må passe på ventsa ettersom det er locust der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Husker dere ikke at man må vri på et hjul noen ganger for å få f.eks åpnet en dør? Tipper det er svaret. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 http://guides.ign.com/guides/747891/page_3.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå