Psionic Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Okei glem det, skal kjøre på full gass i 10-15 sek også slå av tenninga og dra inn clutchen for at fargen skal bli riktig. Men det blir litt vanskelig i ditt tilfelle da. Har du rensa gasser og luftfilter? Etter det kan du prøve å dyse opp noen hakk. Hvilken dyse sitter i nå? Hakke peiling hvilken dyse...Vakke jeg som satt den inn...Men han satt inn ei ny dyse da han tok ut plomba...Men d har jo funka fint helt till onsdagen... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Går den bedre hvis du kjører med choke? Lenke til kommentar
Psionic Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg fikk ordna det D var nok pluggen min som var ferdig ja Takker alle som svarte Mange ide'er fikk jeg så nå vet jeg hvorfor hvis det skjer flere ganger Håper denna topicen bli nyttig for flere framover Topic closed ~ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ny plugg og få den skikkelig varm, å prøv å sleng på chocken Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 forrsten, tapte liverpool? :) :) Lenke til kommentar
Psionic Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 forrsten, tapte liverpool? :) :) *Offtopic* HAHA! Dum eller? :!: De vant jo da seff 3-0 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det var jo det som var det viktige her.. ManU <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå