Psionic Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Heisann, Fant ingen topics som inneholdt dette, utenom en, men der var det ingen svar...Så jeg prøver en ny topic Har en derbi senda x-race 06 Mod. Problemet er: den fusker noe voldsomt på høyt turtall....når jeg kjører så plutselig dør'n i et sec elr to ...så wrooom! framover, sånn går det helt til jeg er dit jeg skal...Noen som vet hvorfor? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Psionic Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Var nettop ut å prøvde den....I starten fusker den lite..men jo lenger jeg holder gassen inne jo mer starter den å fuske Trenger hjelp asap! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da kan du gi noe info da. Trim ? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det kan godt hende at flotørkammeret ikke rekker å fylle seg opp. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er det vel heller mindre sjangs for, kondens eller is er vel større sjangs. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er det vel heller mindre sjangs for, kondens eller is er vel større sjangs. Mest sannsynlig, hell litt kondensfjerner på tanken Lenke til kommentar
Psionic Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Prøvd kondensfjerner...Trim..ingeting...Plomba eneste som er gjort... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Byttet tennplugg? Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 har dette skjedd nå som det har blitt kaldt i lufta? skal man ikke gå opp et par dyse størrelser om vintern? moppa mi fusker litt før den har blitt ordentlig kaldt om morran. er pga kulda. Lenke til kommentar
Psionic Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 tennplugg skal kjøpes imårra..hørt et par folk si at d kanskje kan være den... Kulda..tror ikke d er det....Den står i garasjen, rimelig varmt der så skal ikke være det Skal kjøpe tennplugg imårra så poster jeg og sier om d funka Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Pass på at du kjøper riktig da, ta med den gamle Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Min Derbi Senda X-Race kan også være slik mn da bare når den er kald og jeg gjer full gass. Tror det er noe feil med blanndingen på din. Tror du har feil dyse mn bytt tennplugg først Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det samme skjer med scooteren min og, hvis jeg gir full gass når jeg netopp har startet den. Det er 2-takts motor, så jeg kan tenke meg det er "typisk" 2T oppførsel når den er kald og blir ruset. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 La den gå da, herregud, når den er kald så vil den sperre kraftig i turtallet. La den gå pent på tomgang, etter 10 min og 5 min med pen kjøring burde den være bra. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Netopp, skal være ganske forsiktige med kald motor, spesielt med 2T vil jeg da si, det sliter vell mer på dem enn 4T ? Correct me if i'm wrong Ellers er det vell som lærern min pleier å si; Motorer og kvinnfolk er like, begge må varmes opp før de skal brukes ^^ Lenke til kommentar
Psionic Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 or guds skyld, det er ikke fordi den er kald...den sto på tomgang ca 15...Men den fuska like jævli.. Men stikkert straks og kjøper ny plugg og ser om det funker Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Rens forgasser og luftfilter, sjekk farge på pluggen. Den skal være brun hvis ikke er forgasseren feil innstilt. Skru opp pluggen, snu den og se på fargen. Lenke til kommentar
Psionic Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Rens forgasser og luftfilter, sjekk farge på pluggen. Den skal være brun hvis ikke er forgasseren feil innstilt. Skru opp pluggen, snu den og se på fargen. Takk Skal gjøre det D er Liverpool kamp så pappa fløtter seg nok ikke fra tv'en på en stund så går ut å sjekker jeg Lenke til kommentar
Psionic Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Rens forgasser og luftfilter, sjekk farge på pluggen. Den skal være brun hvis ikke er forgasseren feil innstilt. Skru opp pluggen, snu den og se på fargen. Pluggen var svart... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Okei glem det, skal kjøre på full gass i 10-15 sek også slå av tenninga og dra inn clutchen for at fargen skal bli riktig. Men det blir litt vanskelig i ditt tilfelle da. Har du rensa gasser og luftfilter? Etter det kan du prøve å dyse opp noen hakk. Hvilken dyse sitter i nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå