olavgb Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Kjæresten min har en bærbar pc som ho jobber med på skola, så i dag hadde ho skrevet veldig mye i word på en vanskelig oppgave, så skrudde ho av dataen når ho skulle hjem. Når ho da kom hjem og skulle åpne den var det borte! Er det noen som har noen tips til hva vi kan gjøre for å få den tilbake?? Ho har lagra flere ganger, det har jeg sett selv. Trenger hjelp fort! Og har søkt ja. Mvh Olav B, G Endret 23. november 2007 av olavgulb Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Du skriver at du har sett henne lagre dokumentet? På skolen? Kan det være at hun lagret det på server på skolens nettverk? Se under sist åpnede dokumenter i word ( Fil - helt nederst på menyen over avslutt ) Hvis det da ikke er lagret uten bruk av navn, at det kanskje ligger som en midlertidig fil? Det er neppe borte, men dere må finne hva det ble lagret som, hvor det ble lagret osv. Lykke til ihvertfall!:thumbup: Endret 24. november 2007 av terjemag Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Takk for svar hvertfall Men nei, lagra ikke på skolens nettverk eller i en midlertidlig fil. Lagra i mine dokumter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå