Gå til innhold

Judas Priest til Trondheim Rock Festival?

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

De fleste har vel fått med seg at Iron Maiden tar turen til Trondheim Rock Festival i 2008. Dette blir da del 2 av festivalen, og avholdes 22. juli. Nå har det seg slik at Judas Priest legger ut på verdensturne i begynnelsen av juni neste år, i forbindelse med deres nye studioalbum Nostradamus. Det er sterke rykter om at de vil spille på Sweden Rock, som avholdes 4 - 7 juni. Dette må da være en perfekt mulighet til å få en skikkelig headliner til del 1 av Trondheim Rock Festival som avholdes 6 - 7 juni. Hva tror dere? Judas Priest og Iron Maiden på Lerkendal samme år hadde vært sjef.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjem Judas Priest til lands må eg nok vitje bartebyen, ja. Viss eg er ekstra heldig kjem dei innom ein av festivalane eg har lyst å reise til (dei kjem nok garantert til Graspop, Wacken eller begge).

Eg er veldig spent på den nye plata, men med Angel of Retribution i tankane kan det ikkje gå så gale. Dei har også snakka om å framføre heile den nye plata på turneen, så det ville vore kjipt om den ikkje var noko særleg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Tror nok ikke det er så sannsynlig nei. I alle fall i og med at ryktene sier at Priest allerede er i Skandinavia på tidspunktet del 1 av TRF avholdes. Maiden spiller i juli, så jeg tviler på at de kommer tilbake for å varme opp for Maiden.

Iron Maiden har faktisk varmet opp for Judas Priest en gang i tiden vet dere. :)

Edit:

Da ble Judas Priest bekreftet til Sweden Rock ja. :)

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...