manet44 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hører rykter om at Metallica skal ut på ny turnè i 2008, er dette sant? (Med tanke på nytt album) Isåfall, vet noen om de kommer til Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er det nok ikke noen som vet helt sikkert. Vil ikke regne med det, da de var her i år. Men på en annen side kan det jo tenkes at de kommer tilbake etter den gode responsen sist. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Det er det nok ikke noen som vet helt sikkert. Vil ikke regne med det, da de var her i år. Men på en annen side kan det jo tenkes at de kommer tilbake etter den gode responsen sist. Håper det. Jeg skal enten på Metallica visst de kommer, eller så blir det Maiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Eller begge deler? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 De sa jo fra scenen at de skulle turnere med den nye plata neste år, og komme tilbake til Norge i 2008. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Åja, var ikke der jeg. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Og i Spektrum i 2003 sa dei at dei skulle kome att neste år. Det er ikkje mykje poeng i å høyre på kva som vert sagt frå scena, det er ofte berre det vanlege publikumsfrieriet. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Haha, iallfall Lars sier jo "we'll be back next year" på omtrent hver konsert Er uansett ingen planer om noen turne enda, og det kan godt hende at albumet ikke kommer før på vårparten, av kommersielle grunner. Iallfall det lille som har kommet fram av folk som bl.a møtte Lars på meet'n greet på Bridge School-konsertene i oktober Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det kan godt hende de kommer tilbake, når de skal på ny tour. De har jo en viss forkjærlighet for store stadiongiger i Europa kan det virke som, hvertfall de to siste årene Lenke til kommentar
EirikSoligard Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Albumet kommer neste år, en turnè også. Når og hvor vet vi jo ikke, men sjansene er store for at de besøker Norge på en evt. verdensturnè. Men da vil de nok heller spille arenaer enn stadioner. Jeg ville mye heller ha Metallica i Spektrum, Vestlandshallen eller Valhall enn Valle Hovin / Lerkendal. Tviler på de tar en sommerturnè, blir nok heller en verdensturnè på høsten. Det hadde ihvertfall vært bedre, ettersom Maiden kommer til sommeren. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det optimale måtte vært 2x spektrum igjen. Da skulle jeg vært det begge dagene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Blir Metallica-turne i 08 ja. De skal spille på Rock am Ring Herlig at de prioriterer Europa omtrent hele tiden nå, selv om jeg syntes synd på amerikanske fans. Håper det blir et nytt Valle Hovin-besøk. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, håpet mitt kviknet litt til når jeg titta på metclub i stad og så to konsertdatoer for Rock Im Park og Rock Am Ring. Hadde vært kult med flere Europa-datoer snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå