Gå til innhold

Wipeout HD tidlig i 2008


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Wikipedia:

"Wipeout HD is a downloadable entry in the Wipeout racing franchise, developed by Sony Liverpool for the PlayStation 3 video game console. To be released on the PlayStation Store on the 15th of July , and as the first entry in the series on the PlayStation 3, the game introduces several new features to take advantage of the console's capabilities."

 

1up

Lenke til kommentar
Driver sikkert å finpusser den fantastisk banebrytende bruken av sixaxis :roll:

 

Ja, etter det jeg forstod på karene på 1UP show, så skulle faktisk Sixaxis funksjonen være meget bra på dette spillet ;) Det er en førstegang for alt ikke sant :p

 

Jøss, bank i bordet :p

Lenke til kommentar
Driver sikkert å finpusser den fantastisk banebrytende bruken av sixaxis :roll:

 

Ja, etter det jeg forstod på karene på 1UP show, så skulle faktisk Sixaxis funksjonen være meget bra på dette spillet ;) Det er en førstegang for alt ikke sant :p

 

Jøss, bank i bordet :p

 

Funket bra i Folklore synes jeg, men der var implementeringen mer marginal. Den bør være temmelig presis for å utkonkurere analog sticken i Wipeout.

Lenke til kommentar

Så at de spilte i 1up show. Der viste de 2 videoer av spillet. En der man spilte men de analoge stikkene, og en med sixaxis funksjonen. Sixaxis funksjonen var mye mer smooth, og han som spilte syntes dette var måte å spille wipeout på. Selv om det faktisk tok noe tid for denne person å bli like god med sixaxis funksjonen. Men det er vel forståelig når man har brukt analogstikker i flere år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...