zlav Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 er det ikke bare og bruke en IDE og smelle inn i DVD romen? har en gammel kabel ligganes Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 er det ikke bare og bruke en IDE og smelle inn i DVD romen? har en gammel kabel ligganes Smekke inn en 33/66/100/133 kabel du! Lol, nææ.. kan vell bruke den du har ja.. bruker en gammal 66 kabel jeg.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Nei. Fungerte ikke hos meg. Måtte ha minst en ATA100 på min Pioneer DVD-Rom. Hvis ikke så fikk jeg hele tida en "80 pin connecter not detected" eller noe feilmelding under boot up. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Nei. Fungerte ikke hos meg. Måtte ha minst en ATA100 på min Pioneer DVD-Rom. Hvis ikke så fikk jeg hele tida en "80 pin connecter not detected" eller noe feilmelding under boot up. Du har sikkert koblet en HD på den samme. Stemmer det? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Nei. Fungerte ikke hos meg. Måtte ha minst en ATA100 på min Pioneer DVD-Rom. Hvis ikke så fikk jeg hele tida en "80 pin connecter not detected" eller noe feilmelding under boot up. Du har sikkert koblet en HD på den samme. Stemmer det? Ja. Det stemmer, du kan jo ikke ha både brenner og DVD på samme da. Men den disken er av type ATA33, ATA66 maks! Så den skulle ikke kreve en 80 pin connecter, noe ATA100 og ATA133 kablene er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå