Gå til innhold

Kabel til vanlig tv!

Dodgethis-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel ikke en slik?

Tror det er en sånn vi har hjemme i kjelleren, har bare prøvd kompositt kabler på den med X360 og Wii, blir ikke noe bra bilde, kornete og dårlig.

Jo er en sånn! du tror dere har enn sånn i kjelleren? hehe! Jeg vet om folk som har spilt xbox og ps3 på langt dårligere tver! så tror ikke det blir så dårlig! men vet det blir mye bedre med hdtv!

Lenke til kommentar
Støtter en sånn gammel Tv RGB?

3-4 år er da ikke så fryktelig gammelt i RGB-sammenheng, men det kan jo være verdt å merke seg at det sannsynligvis ikke er alle scartinngangene som støtter RGB.

Hvordan kan jeg sjekke at den støtter RGB? Hvis den støtter er det det beste? Hvis ikke er s-video bra da? For den hadde inngang tilo det ihvertfall!

Er forresten denne tv'n:http://www.avguide.ch/index.cfm/show/produktfinder.view/uuid/B8B36E49-8A11-97B0-40DE5CDC17AAE636

Endret av Raysinclair
Lenke til kommentar
Støtter en sånn gammel Tv RGB?

3-4 år er da ikke så fryktelig gammelt i RGB-sammenheng, men det kan jo være verdt å merke seg at det sannsynligvis ikke er alle scartinngangene som støtter RGB.

Hvordan kan jeg sjekke at den støtter RGB? Hvis den støtter er det det beste? Hvis ikke er s-video bra da? For den hadde inngang tilo det ihvertfall!

Kan noen værsåsnill å svare på dette:)? Hvordan jeg sjekker om den støtter RGB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...