Dodgethis- Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei! Hvilken kabel er den beste for meg å bruke for å forbedre signaler fra ps3? Har ikke hdtv, men en philips pixel plus, kosta 19000 ny for 3-4 år siden! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Phillips pixel plus sier vell ikke så mye, Pixel plus er vell Phillips sin bildebehandling. er det CRT, LCD eller Plasma? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er vel ikke en slik? Tror det er en sånn vi har hjemme i kjelleren, har bare prøvd kompositt kabler på den med X360 og Wii, blir ikke noe bra bilde, kornete og dårlig. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Altså den er svær! altså ikke lcd eller plasma:P! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da støtter den vell ikke så mye annet enn scart og kompositt? RGB? S-Video? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Er vel ikke en slik?Tror det er en sånn vi har hjemme i kjelleren, har bare prøvd kompositt kabler på den med X360 og Wii, blir ikke noe bra bilde, kornete og dårlig. Jo er en sånn! du tror dere har enn sånn i kjelleren? hehe! Jeg vet om folk som har spilt xbox og ps3 på langt dårligere tver! så tror ikke det blir så dårlig! men vet det blir mye bedre med hdtv! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 RGB-scart er det beste valget. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Støtter en sånn gammel Tv RGB? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Da støtter den vell ikke så mye annet enn scart og kompositt? RGB? S-Video? Den har s video inngang på siden ihvertfall:)! Du skjønner sikkert at jeg har ikke sååå mye greie på tv:P! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Støtter en sånn gammel Tv RGB? 3-4 år er da ikke så fryktelig gammelt i RGB-sammenheng, men det kan jo være verdt å merke seg at det sannsynligvis ikke er alle scartinngangene som støtter RGB. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Støtter en sånn gammel Tv RGB? 3-4 år er da ikke så fryktelig gammelt i RGB-sammenheng, men det kan jo være verdt å merke seg at det sannsynligvis ikke er alle scartinngangene som støtter RGB. Hvordan kan jeg sjekke at den støtter RGB? Hvis den støtter er det det beste? Hvis ikke er s-video bra da? For den hadde inngang tilo det ihvertfall! Er forresten denne tv'n:http://www.avguide.ch/index.cfm/show/produktfinder.view/uuid/B8B36E49-8A11-97B0-40DE5CDC17AAE636 Endret 23. november 2007 av Raysinclair Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hmm, kanskje jeg skulle skaffe meg en sånn RGB greie jeg også. Kompositt gir hvertfall, etter min mening, et utrolig dårlig bilde på den TV èn Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Støtter en sånn gammel Tv RGB? 3-4 år er da ikke så fryktelig gammelt i RGB-sammenheng, men det kan jo være verdt å merke seg at det sannsynligvis ikke er alle scartinngangene som støtter RGB. Hvordan kan jeg sjekke at den støtter RGB? Hvis den støtter er det det beste? Hvis ikke er s-video bra da? For den hadde inngang tilo det ihvertfall! Kan noen værsåsnill å svare på dette:)? Hvordan jeg sjekker om den støtter RGB? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 På våres tv står det bak tven: SCART1 (RGB) SCART2 Da er det altså kun SCART1 som støtter RGB. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Scart inngang nr 1 på tven er i 99,9% av tilfellene RGB inngangen, og er det ikke dette står det nok tydelig merket i såfall. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Sjekka manualen! port 1 og 2 støtta rgb! Hvor er det beste stedet å kjøpe sånn kabel da? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Er det mye forskjell på RGB kabler? ser på en på cdon fra joytech og en på playx fra fanatec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå