aXXo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, som overskriften sier, så er bluetoothen på min Garmin Nuvi 660 "ødelagt". Jeg trykker på "aktiver bluetooth", men da henger den seg bare opp. Jeg prøvde å "resete" gps'en, ved å holde på skjermen og slå den på, da kom det opp en melding: vil du slette alle innstillinger eller no. Jeg trykket ja, og prøvde deretter å starte bluetoothen. Men det funker fortsatt ikke. Noen som vet hva jeg må gjøre? Dette er svært viktig! Takk Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vil anbefalt deg å ta kontakt med butikken der du kjøpte den eller Belanor på tlf eller mail. http://belanor.no/dllvis5.asp?id=2349 Hvis du ikke finner det du leter etter er du selvfølgelig velkommen til å ta kontakt på vårt Kontaktskjema eller på vårt telefonnummer for Garmin-sluttkunder; 815 69 555 med telefontid fra 09.00–18.00 på hverdager. NB! Ha serienummeret på produktet ditt klart så vi kan hjelpe deg! Våre kontortider er mandag-fredag kl 08.00-16.00. Vi tar forbehold om skrivefeil i alt publisert materiell. Belanor AS Dillingtoppen 15 1570 Dilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå