Erixxn Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg klarer ikke og koble til gitaren, står ingenting om det i manualen heller, noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Du trenger adapter for å koble gitaren til eneren Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Om du kjøpte Guitar Hero 3 til PS3 i dag, står det svart på hvitt i det lille heftet som følger med. Edit: ikke i manualen til selve spillet, men det lille heftet som ligger inne i posen med klistremerkene til gitaren. Endret 23. november 2007 av Sihar Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Får det ikke til og funke, sånn jeg har skjønt det skal man trykke og holde inne knappen på gitaren, så slå på PS3en for så og trykke den lille USB-greia, for så og trykke gitaren igjen, den søker men finner ingenting. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 I starten fungerte det ikke til meg heller, men jeg koblet til USB-saken, klikket på PS-knappen på gitaren, klikket så på knappen på USB-enheten og så PS-knappen igjen. Da virket det. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 da var ps3en på? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 da var ps3en på? Så klart må den være på! Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Supert, det fungerte, takk for all hjelp =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå