Løve Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei Jeg tenkte å selge GameCuben min og alt som hører til den av spill og kontrollere siden hele pakka kun samler støv og tar opp plass. Men jeg er litt rådvill på hvor mye jeg skal ta for alt sammen og tenkte noen hadde noen innspill. Jeg tenkte selv på ca. 500 kr for en sort GameCube i perfekt stand med en ekstra lilla og gjennomsiktig håndkontroller og et 4MB memory card. Jeg har 5 spill til den, Metroid Prime, The Legend of Zelda: The Wind Waker(Collectors Edition), F-Zero: GX, Mario Kart: Double Dash!!, SSX3. Er dette en grei pris, eller er jeg veldig generøs eller veldig grådig? Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Siden flere av spillene er noen av de beste som kom til GameCube, synes jeg ihvertfall ikke at du er grådig. Hadde jeg ikke hatt alt dette fra før selv, kunne jeg nok lett ha gitt 7-8 hundrelapper. Det som er problemet er vel at ingen har bruk for selve konsollen, siden Wii er bakoverkompatibel med GameCube-spill. Tror nok du kan få 4-500 kroner for bare spillene uten så veldig store problemer (så lenge de er komplette og pent brukte). Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hm, såpass. Joda, alle spillene er som nye de og med manualer og alt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Viss du stresser med å selge eller noe sånt, så får du lett 500 av EB Games til og med Dem tok inn Gamecube for 180, sist jeg lurte på. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hm, var å hørte hvor mye EB tok for spilla og de tilbød meg en 50-lapp for hvert av dem. Men jeg stresser ikke akkurat med å selge, men hadde vært deilig å bli kvitt den. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Tror dere jeg får mest for å selge alt separat eller samlet? Ville det vært en grei pris å selge hvert spill for 100-150kr og GameCuben med utstyr for 300kr? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg selgte GameCuben til en venn for 600kroner hehe.. Så bytta jeg inn alle spilla på Ebgames Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tror nok du kan få 4-500 kroner for bare spillene uten så veldig store problemer (så lenge de er komplette og pent brukte). Tuller du med meg? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Tror han mener samlet altså, ikke separat. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 The Legend of Zelda: The Wind Waker(Collectors Edition) Er det den med de 4 Zelda spillene? Isåfall så er denne disken verdt lett rundt 200. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nei, det er Windwaker med Ocarina of Time + Mater Quest som bonus disc Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 500kr totalt. Ingen som vil ha Gamecube nå lengre. Angrer selv på at jeg ikke solgte min Gamecube for lenge siden. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er jo kjekt å ha i samlingen sin. Spillene kan jo fremdeles spilles på Wii så hvorfor kvitte seg med dem når du får så lite for det? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Vel, jeg er lei av dem og har ingen planer om å anskaffe en Wii. Og hvis jeg på død og liv vil ha dem tilbake er det bare å kjøpe dem på eBay. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Siden du ikke har noe stress med å selge så er det jo bare å prøve seg fram. Er du heldig treffer du kanskje på en skrulling som betaler 1000kr for hele greia. Er du riktig uheldig vil ingen ha den for 100+. Er vel litt vanskelig å sette pris på en avlegs konsoll som ikke har noen samlerverdi. Lenke til kommentar
PI Asthma Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ok, litt sent svar, men vil bare legge til at jeg i løpet av min "karriere" som spillsamler har jeg solgt 3 stk. Gamecube-konsoller for 600 pr. stk. (m/1 kontroll og alle ledninger.) Finn.no er plassen å legge det ut på Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei Jeg tenkte å selge GameCuben min og alt som hører til den av spill og kontrollere siden hele pakka kun samler støv og tar opp plass. Men jeg er litt rådvill på hvor mye jeg skal ta for alt sammen og tenkte noen hadde noen innspill. Jeg tenkte selv på ca. 500 kr for en sort GameCube i perfekt stand med en ekstra lilla og gjennomsiktig håndkontroller og et 4MB memory card. Jeg har 5 spill til den, Metroid Prime, The Legend of Zelda: The Wind Waker(Collectors Edition), F-Zero: GX, Mario Kart: Double Dash!!, SSX3. Er dette en grei pris, eller er jeg veldig generøs eller veldig grådig? Du kommer til å angre på det salget.. Så mange klassikere "gone forever" for en 500-lapp? Uforståelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå