bruno99 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Ja, har selv litt ptoblemmer med å bestemme meg for hva jeg skal ønske meg Så her kan vi legge inn tips, ikke bare for meg, men for alle... Tpsene må være for gutter/menn Endret 23. november 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 jeg har problemer jeg å ønsker meg bare -sko -vinterjakke -treningstøy.. Jeg driver med snowboard(har relativt nytt), og skiskyting. Har muligheten om å betale Iron maiden konserten slev eller få den i gave..hva burde jeg? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Skiskyting er fett Ville betalt billeten selv, så har du mer til gode på julegavene, er jo ikke så dyty for billetten? Har noen tips: -mp3 spiller -PS3 -Crysis (spillet) Endret 23. november 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 har ipod, ps3 var bursdagsgave fra i fjor, Crysis skrives opp.. Det med billeten, tenkte å betale selv men da har jeg jo ikke noe annet å ønske meg istedenfor? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 - Kamera - Radiostyrt helikopter - Gavekort på kino - Flaxlodd - Boxere/sokker - Øl - Kjæreste Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 - Kjæreste skrives opp..... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Radio styrt helikopeter har jeg drømt om en stund, men spørs om jeg har tid. Slalom ski. Slalom briller Manualer Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Tv (til rommet) Datamus muse matte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå