Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg setter et smil på angsten som du har bært i mange år Den som beviser at alt utfor forfall forgår Jeg setter et fjes på hatet som renner i ditt blod Det hatet som renner for folk og ting du ikke forstod Jeg setter en flamme til følelser du ikke trodde du eide Jeg fjerner et "ikke" du hatet foran ting du ikke greide Jeg setter et brus i ditt hjerte som du aldri mer vil forstå Jeg er en evig påminnelse på erfaringer du aldri vil få Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Epic wordz fra eplefe Edit: Har en av kattene dine dauva eller? Endret 23. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ... Den var dyp O.o Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Edit: Har en av kattene dine dauva eller? Nå lo jeg godt! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Saklige dere er O.o Rebecca: Jeg likte ordvalget og komposisjonen. Og det kledde rytmen det har fått, selv om det er en veldig standard-rytme. Og sist men ikke minst, jeg likte budskapet. Jeg likte det, rett og slett. Det tiltaler meg (: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Tusen takk for kritikk, Ida Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg må påpeke at jeg elsker bruken av kontraster og bilder. Spesielt den første linjen. "Jeg setter ett smil på angsten", den linja er definitivt den beste i hele diktet. Og som Bazukh sier, den har standard rytme, men den kler det utrolig godt. =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ah, man takker pent for kritikk. Jeg tenkte faktisk ikke over bruken av kontraster i dette diktet her. Det blir vel en del vane, dessverre. Lenke til kommentar
Gradus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det var et veldig optimistisk, men samtidig pretensiøst, dikt. Spennende kontraster Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg syns spenningen mellom kontrastene setter et syn på verselinjenes oppbygning som er veldig antagonistisk ovenfor budskapet, men syns samtidig at diktet var veldig fint da lol. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Fikk du synonymordbok til forrige bursdag? Det der minnet om hvordan jeg formulerte meg da jeg løste kryssord. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg syns spenningen mellom kontrastene setter et syn på verselinjenes oppbygning som er veldig antagonistisk ovenfor budskapet, men syns samtidig at diktet var veldig fint da lol. Slik jeg ser det, så er det helt omvendt. Kontrastene er en elegant måte å få frem diktets budskap på. Setningen din er klønete. Et veldig fint dikt, som jeg leste mange ganger. Håper du publiserer flere. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg fjerner et "ikke" du hatetforan ting du ikke greide Akkurat dette likte jeg, utrolig vakkert sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå