dreadlord531 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hallois! Jeg kjøpte meg et nytt skjermkort for 1-2 måneder siden.. (Sapphire Radeon 1950 Pro 256 MB) Jeg hadde samtidig kjøpt meg en stillegående strømforsyning (Thermalttake 550 watt) Men vifta på skjermkortet er så bråkete.. Er det noen kan gjøre for og få det stillere uten å kjøpe noe? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 1) kjoepe en passiv dedikert kjoeler for skjermkortet og evt monterer flere case fans - men koster penger... 2) bruke ett viftestyringsprogram (gratis) hvor du kan tvinge ned hastigheten og dermed stoeyen - men tempen vil da natrurligvis oeke. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Du har vel ikke en link til et viftestyringsporgram ? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Eller bare kjøpt en stillegående, god og billig viftekjøler til skjermkortet. Husk bare at det er en grunn til at vifta kjører på den hastigheten den gjør. Og at det kan bli veldig varmt om man juster den ned. Endret 23. november 2007 av andrull Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Du har vel ikke en link til et viftestyringsporgram ? dette er inkl med de fleste nyere hk. Husker ikke i farten men soek paa evnet "viftestyring" saa finner du nok frem. Selv bruker jeg hardware - scythe kama meter til aa lese og styre rpm/stoey/temp. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeh hørte om et prog. som het ATI Tray tool, som kunne styre vifta. Jeg prøvde det, men fant ikke så mye ut av det, er det noen her som har erfaring med det ? Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Anyone ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå