thomaszito91 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 alle ikonene på skrivebordet og på menyen er uklare. når jeg instalerer driveren til skjermkortet har jeg fått opp en feilmelding som sier at det er noe galt med instaleringen av ikondriveren eller noe slikt... har prøvd å instalere mange ganger men får samme melding hver gang, men med untak av siste gangen da kom det ikke noe feilmelding med det ble fortsatt uklare ikoner. jeg har satt på clear type som ligger under egenskaper--> utseende-->effekter-->clear type men ingenting hjelper. noen som vet hva som kan hjelpe? mine specs ligger på profilen min...takker for hjelp Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har du et skjermbilde? I enhetsbehandling, ser du om det er noe med rødt kryss eller gult tegn ? Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) det er ikke noe med rødt kryss eller gult tegn...uklart.bmp uklare_ikoner.bmp Endret 23. november 2007 av thomaszito91 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er nok skjermen, ser ingen bugs med de ikonene jeg hvertfall=) Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 skjekk det bilde da? redigerte det gamle og la ut et nytt... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Eneste jeg ser er litt rundt µTorrent ikonet grunnet svart bakgrunn. Prøv å skift bakgrunn, om det er det som er problemet. Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Eneste jeg ser er litt rundt µTorrent ikonet grunnet svart bakgrunn. Prøv å skift bakgrunn, om det er det som er problemet. det hjalp litt.. Endret 23. november 2007 av thomaszito91 Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er dette en Lcd skjerm ? Da bør du i såfall sette oppløsningen rett. Kansje feilen ligger i denne menyen-- Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 takk for alle svar har fikset det.. var bare en feil instilling... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ser helt fint ut på min skjerm. Det er nok feil oppløsning på skjermen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå