Radar1 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei Har XP pro, radeon 9700 og et analogt videokamera. Ønsker å plukke ut enkeltbilder til bruk på nettside fra videokameraet. Dette fikk jeg til en gang for lenge siden. Men da hadde jeg et annet skjermkort, og husker ikke programmet. Nå prøver jeg til å begynne med windows movie maker, men den finner bare lydenhet.....ikke noe videoenhet..... Ser også det er noe som heter WDM capture driver, som skal innstalleres før catalyst 3......?? Videre leser jeg at Catalyst 3 innehar muligheten til videoredigering, hva menes med det. De fleste stedene jeg søker står det utrolig mye om hvor bra det og det er, men svært lite om "hvordan". Noen som kan hjelpe meg litt, takk ! Radar1 Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Du har vel ikke TV-in(Analog in) på det nye skjermkortet ditt.... Kjøp et Pinnacle DC 10+ redigeringskort eller kopier filmen over til et DV kamera med analog inngang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå