Espen F Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 huff.. irriterende.. noen som har noen tips til hvordan jeg kan minne meg på at mouse-gestures ikke virker når jeg browser harddiskene eller på mIRC? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva skal du med den driten uansett? Her er alt sånn slått av. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 huff.. irriterende.. noen som har noen tips til hvordan jeg kan minne meg på at mouse-gestures ikke virker når jeg browser harddiskene eller på mIRC? Du mener når du åpner url`s på mIRC ikke sant?? Isåfall så kan du lett fikse det.. Bare en liten tur i registeret ditt.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 nei.. i opera så har man mousegestures... problemet er bare at jeg bruker de når jeg styrer på maskina eller på mirc og.. høyre museknapp + ned + til høyre.. og så forventer jeg at ting skal lukke seg.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Huff. Dette vekker fram vonde minner fra Black and White. De spellene var plagsomme. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 mousegestures er geniale.. iallefall i mozilla Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Mouse gestures er genialt ja. Klarer faktisk ikke å bruke IE effekt fordi mouse-gestures ikke eksisterer der. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Mousegestures er jo det beste som er med opera. Styrer jo hele saken med musen jo! Håper de finner ut et system så jeg slipper å skrive url'er Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Mousegestures; ' Du styrer back forward lukk, og andre funksjoner ved hjelp av musen... Bruker faktisk Opera nå, genialt... men jeg tror ikke jeg utnytter dens potensiale fult ut... burde ikke være så innmari vanskelig å programere det som en addon til Windows slik at den fungerer på de fleste programmene da. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Mousegestures; 'Du styrer back forward lukk, og andre funksjoner ved hjelp av musen... Bruker faktisk Opera nå, genialt... men jeg tror ikke jeg utnytter dens potensiale fult ut... burde ikke være så innmari vanskelig å programere det som en addon til Windows slik at den fungerer på de fleste programmene da. Du kan også enkelt styre alt med tastaturet også. tror jeg skal sette meg inn i det. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Her kan dere lese om mouse gestures. Her kan dere lese litt om hvordan man bruker tastaturet. Var lite som stod her, har vært på en side det kom fram mye mer. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Var lite som stod her, har vært på en side det kom fram mye mer. Ctrl-B Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Var lite som stod her, har vært på en side det kom fram mye mer. Ctrl-B hehe, genialt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Var lite som stod her, har vært på en side det kom fram mye mer. Ctrl-B Kanskje derfor den bare spratt frem en gang jeg skulle svare på en tråd her og jeg trykket (trodde jeg trykket) ctrl+v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå